Toon posts:

Versio verwerking betalingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds dit jaar heb ik probleem met Versio over de verwerking van betalingen van facturen. Tot begin dit jaar ging dat goed. Ik maakte op hun ING-rekening het factuurbedrag over o.v.v. klantnummer en factuurnummer plus datum. Precies volgens instructies van de support. Sinds februari werkt dit niet goed. De betalingen worden niet meer verwerkt. Je krijgt dus mail na mail met betalingsherinneringen. Ik heb al meerdere malen bewijs van betaling opgestuurd, nul resultaat. Mijn man, eigenaar bedrijf, idem. hij heeft uiteindelijk de online portemonnee aangevuld, maar het via de bank betaalde bedrag is niet terug gestort. Na veel heen en weer gemail is dat bedrag in de online portemonnee gekomen. We vragen ons nu af hoe ze je daarvan terug betalen als je weg gaat bij ze.
Ik heb nu de laatste betalingsherinnering ontvangen van ze, geheel geschreven met hoofdletters. Zinloos, de factuur is allang betaald. Dan krijg je een mail waarin staat dat het gestort is op klantnummer xxx. Dat is mijn klantnummer!! Het is daar op de boekhouding een puinhoop. Telefonisch contact is niet mogelijk.
Wij zijn benieuwd of meer mensen hier tegen aan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:26
Heb er nooit problemen mee, ik betaal altijd via paypal, kost iets extra's maar het is gelijk verwerkt en dus geen gelazer.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze hebben op een gegeven moment de online portemonnee geïntroduceerd. Maar je kon nog steeds per bankoverschrijving betalen. Dat ging goed t/m januari van dit jaar. Daarna ging het almaar mis. Gewoon factuurnummer, klantnummer vermeld. Precies wat de support zei. Maar het lukt ze niet de betaling te verwerken. Dan vragen ze om een betalingsbewijs, maar wat ze daarmee doen is mij een raadsel. In ieder geval niet afboeken in de online portemonnee. Mijn man ( andere domeinen) heeft inmiddels van ellende al dubbel betaald. Praten we nog niet eens over een aantal malen per jaar ernstige problemen met ons mailverkeer. Het feit we al gehad hebben dat als we als ene Versio-klant met de andere mailde we als spam werden gemerkt door de Versio -server. dei zag zijn eigen mailverkeer als spam!
Het gaat me vooral over de knullige manier waarmee ze het afhandelen. Ze ij niet in staat de boel goed te boeken maar blijven steeds meer mails sturen met laatste betalingsherinnering. Met hoofdletters ook.
Ik heb precies gedaan wat ze vroegen: factuurnummer, klantnummer, betalingsbewijs opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-10 16:40
Wellicht iets te maken met de invoering van IBAN?

[ Voor 3% gewijzigd door nanoChip op 21-03-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:17
nanoChip schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:55:
Wellicht iets te maken met de invoering van IBAN?
Dat zou best nog eens kunnen.

En anders, klinkt misschien stom, heel de boel opzeggen bij Versio. Ga naar Transip of Antagonist toe die wel goede service hebben en alles wel op orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-07 11:44

ShadowAS1

IT Security Nerd

alex3305 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 13:22:
[...]

Dat zou best nog eens kunnen.

En anders, klinkt misschien stom, heel de boel opzeggen bij Versio. Ga naar Transip of Antagonist toe die wel goede service hebben en alles wel op orde hebben.
Over de service van transip is ook niet altijd iets goeds te zeggen. Ik zou antagonist aanraden.

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-10 11:57
Wij krijgen altijd een mail dat er zaken automatisch verlengd worden, en dan later een mail dat het saldo van de online portemonnee xx bedrag in de min is. Dit vullen we weer aan, en klaar.
Dit doen we zowel voor onze dedicated server als een wordpress site.

Verder nooit geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:18

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Is automatische incasso dan geen optie? Ik zit bij i3D en huur daar diverse servers, de automatische incasso daarvan (nu via Sepa) gaat al jaren goed zonder enig probleem.

Maand van te voren een factuur en 2-3 weken een later een aankondiging van de incasso. Kan je altijd weer storneren mocht er iets misgaan, maar dat is nog nooit nodig geweest.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-10 11:57
Die mogelijkheid hebben wij nog niet gezien bij Versio, maar zo met die online portemonnee werkt ook goed.
Je mag zelfs 30 dagen in de min staan, dus tijd zat om te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 17:36

ralpje

Deugpopje

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:35:
Ik heb nu de laatste betalingsherinnering ontvangen van ze, geheel geschreven met hoofdletters.
Alleen dit zou voor mij al reden zijn om per direct op te zeggen.Blijkbaar denken ze zaken te doen met kleuters, ofzo.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Pagina: 1