Sinds dit jaar heb ik probleem met Versio over de verwerking van betalingen van facturen. Tot begin dit jaar ging dat goed. Ik maakte op hun ING-rekening het factuurbedrag over o.v.v. klantnummer en factuurnummer plus datum. Precies volgens instructies van de support. Sinds februari werkt dit niet goed. De betalingen worden niet meer verwerkt. Je krijgt dus mail na mail met betalingsherinneringen. Ik heb al meerdere malen bewijs van betaling opgestuurd, nul resultaat. Mijn man, eigenaar bedrijf, idem. hij heeft uiteindelijk de online portemonnee aangevuld, maar het via de bank betaalde bedrag is niet terug gestort. Na veel heen en weer gemail is dat bedrag in de online portemonnee gekomen. We vragen ons nu af hoe ze je daarvan terug betalen als je weg gaat bij ze.
Ik heb nu de laatste betalingsherinnering ontvangen van ze, geheel geschreven met hoofdletters. Zinloos, de factuur is allang betaald. Dan krijg je een mail waarin staat dat het gestort is op klantnummer xxx. Dat is mijn klantnummer!! Het is daar op de boekhouding een puinhoop. Telefonisch contact is niet mogelijk.
Wij zijn benieuwd of meer mensen hier tegen aan lopen.
Ik heb nu de laatste betalingsherinnering ontvangen van ze, geheel geschreven met hoofdletters. Zinloos, de factuur is allang betaald. Dan krijg je een mail waarin staat dat het gestort is op klantnummer xxx. Dat is mijn klantnummer!! Het is daar op de boekhouding een puinhoop. Telefonisch contact is niet mogelijk.
Wij zijn benieuwd of meer mensen hier tegen aan lopen.