Toon posts:

Home-made cooler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb even heel snel een coolertje gemaakt denken jullie dat het gaat werken, het is eigenlijk een waardeloos ding maar toch??

het zijn twee grills op elkaar met een fan aan de zijkant.
de foto's :

http://members.chello.nl/a.kuijpers3

P.S niet lachen

edit:

sorry for the crappy pictures

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat is de bedoeling hiervan? Dat je de koeler gaat sandwitchen tussen processoren?

Ik denk dat dat bovenste blok geen nut heeft, want het maakt volgensmij niet echt veel contact met het onderste, en dus zal er weinig warmte overgedragen worden.

I, for one, like Roman numerals

Verwijderd

Topicstarter
maar het ziet er wel cool uit he

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

erg koel.
vooral die stiekjes (toch?). ben wel benieuwd hoe dat eruitziet met 40 graden.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het .......

ik zal hem een lekker laten bakken

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Kick'n gemaakt
Ik zou alleen die fan (40x40x10 als ik het goed zie) vervangen door een 40x40x20, dat scheelt serieus heel veel.

En die elastiekjes vervangen door iets beters...

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:53
Op zaterdag 09 juni 2001 09:40 schreef SONiCB00M het volgende:
...En die elastiekjes vervangen door iets beters...
Ja, plakband :P

Verwijderd

Topicstarter
hij staat net aan temp. 26/28ik houd jullie op de hoogte van de temp. ik heb er nog niets aan veranderd

Verwijderd

Topicstarter
temp. is aan het sgtigen . dite gaat niet goed 31/34 tot hoever kan ik gaan met deze AMD 300 mhz ?

Verwijderd

Dat kan ook niet werken, want je balsst je lucht door je heatsink, dit zonder dat de lucht de heatsink echt 'raakt'.

Ik denk dat je die koeler er beter bovenop kan zetten. als hij te groot is even met een airduct werken (karton)

Wel een leuk initiatief, hoor

Verwijderd

Topicstarter
ok mensen hij i 36 C idle is dit veel of weinig voor een AMD 300 ?

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij vertellen tot hoever ik kan gaan met een AMD 300 , temp. bedoel ik he

Verwijderd

Als het naar verbrande IC's, condensatoren, PCB enz begint te ruiken is hij te warm.

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op zaterdag 09 juni 2001 09:54 schreef ServerElite het volgende:
ok mensen hij i 36 C idle is dit veel of weinig voor een AMD 300 ?
Welke koeling had je er eerst op?

Doe anders alleen die grijze erop, met een fan. En kijk dan de temp. Mijn wijlen amd k2-450 kwam niet boven de 30 uit. Maar zat dan ook wel een te lompe koeling op, voor die proc dan.

I, for one, like Roman numerals

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 22:45
Op zaterdag 09 juni 2001 09:52 schreef MrK het volgende:
Dat kan ook niet werken, want je balsst je lucht door je heatsink, dit zonder dat de lucht de heatsink echt 'raakt'.
Ik denk dat je die koeler er beter bovenop kan zetten.
Kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij maakt dat geen f**k uit hoor.... Wil dit namelijk ook gaan doen, maar dan met 2 radiaal fans, die dan richting de Enermaxvoeding moeten gaan blazen...

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 15:28 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij maakt dat geen f**k uit hoor.... Wil dit namelijk ook gaan doen, maar dan met 2 radiaal fans, die dan richting de Enermaxvoeding moeten gaan blazen...
het maakt volgens mij wel uit.. nu vliegt de lucht met een rotgang door de heatsink. als je erin blaas vliegt het door sink en komt het op de bodemplaat van de sink terecht. dat lijkt me beter coolen

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-02 07:39
is dit niet wat, een soort orb idee alleen in plaats van vinnen allemaal kopere/zilvere stangetjes met in het midden een grote waaier
dit is een tekeningetje ter ondersteuning www.modelbuilding.myweb.nl/koelermetingebouwdewaaier.jpg

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 20:35 schreef hilbren het volgende:
is dit niet wat, een soort orb idee alleen in plaats van vinnen allemaal kopere/zilvere stangetjes met in het midden een grote waaier
dit is een tekeningetje ter ondersteuning www.modelbuilding.myweb.nl/koelermetingebouwdewaaier.jpg
niet echt orgineel die zijn er al

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-02 07:39
Op zaterdag 09 juni 2001 20:40 schreef sub-zero het volgende:

[..]

niet echt orgineel die zijn er al
waar dan ??

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:22

ReseTTim

Chocolate addicted

gebruik ty rippies in plaats van dat elastiek. want vroeg of laat springt het kapot en dan ook je proc.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1