Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-08 10:18
Beste Tweakers,

Ik heb sinds vandaag een heel raar probleem. Bepaalde toetsen op het toetsenbord van mijn ativ book werken niet, waaronder een paar belangrijke toetsen als shift, nummer vier, nummer vijf, escape enzovoorts.

Zoals ik me kan herinneren deden ze het gisteren nog perfect en heb ik ook niks over de toetsenbord laten vallen en/of de laptop laten vallen. Het laatste wat ik me kan herinneren is dat gisteravond de laptop wat automatische windows updates ging installeren.

Ik dacht dus dat het daaraan lag en heb net een systeem herstel gedaan naar vijftien maart, maar dat heeft helaas niet geholpen.

Heeft iemand een idee, of iemand hetzelfde meegemaakt? Of moet ik het gewoon opsturen naar Samsung?

Alvast bedankt

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-09 16:41
Als ik jou was zou ik eerst proberen uit te zoeken of het hardwarematig of softwarematig is. Als je via een live cd een ander OS start, doen de toetsen het dan wel? Of misschien zelfs al wel in veilige modus van Windows?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Kun je ongeveer uitleggen wat je bedoeld?
Bedoel je dat ik bijvoorbeeld via een emulator oid linux moet installeren om te kijken of de toetsenbord het wel doet?
Ik zal zo ook even veilige modus proberen..

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
Ik begrijp al wat je bedoeld, punt is als ik ubuntu boot, dan krijg ik een foutmelding dat de juiste windows schijf niet in de laptop zit en kom ik niet verder.... dus ik kan het niet eens proberen

Aangezien niemand ook meer heeft gereageerd ga ik hem dan maar opsturen.

Im notorious