Heey,
Ik heb bijna geen ervaring met zelf een pc samenstellen dus ik heb wat hulp nodig.
Ik heb geprobeerd een samenstelling te maken. Is dit een goede? Kunnen de componenten wel goed met elkaar werken bijvoorbeeld de voeding en videokaart? moet er iets veranderd worden of is het juist goed?
( Kon niet laten om er tog een linkje bij te zetten)
http://azerty.nl/winkelma...d=1&product%5b644973%5d=1
Mijn budget is eigenlijk € 500 - € 550 ik ben er al iets overheen (ik weet dat als je apart bij verschillende winkel besteld goedkoper uitkomt, maar het liefst natuurlijk alles in 1 keer) . Dus ik wil de prijs niet nog meer op laten lopen. Alvast super bedankt

DAA:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 500 - € 550
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Toetsenbord: Cooler Master Storm Quickfire Ultimate, SGK-4011-GKCM1-UI
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Laten inbouwen door de zelfde winkel, daarom heb ik ook otg ff een linkje van azerty erbij gezet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet al te duur, want het is een budget PC
Ga je overklokken?
Nee
Ik heb bijna geen ervaring met zelf een pc samenstellen dus ik heb wat hulp nodig.
Ik heb geprobeerd een samenstelling te maken. Is dit een goede? Kunnen de componenten wel goed met elkaar werken bijvoorbeeld de voeding en videokaart? moet er iets veranderd worden of is het juist goed?
( Kon niet laten om er tog een linkje bij te zetten)
http://azerty.nl/winkelma...d=1&product%5b644973%5d=1
Mijn budget is eigenlijk € 500 - € 550 ik ben er al iets overheen (ik weet dat als je apart bij verschillende winkel besteld goedkoper uitkomt, maar het liefst natuurlijk alles in 1 keer) . Dus ik wil de prijs niet nog meer op laten lopen. Alvast super bedankt
DAA:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 500 - € 550
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Toetsenbord: Cooler Master Storm Quickfire Ultimate, SGK-4011-GKCM1-UI
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Laten inbouwen door de zelfde winkel, daarom heb ik ook otg ff een linkje van azerty erbij gezet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet al te duur, want het is een budget PC
Ga je overklokken?
Nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 94,04 | € 94,04 |
| 1 | Gigabyte GA-78LMT-USB3 | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Club3D Radeon HD 7850 1Gb royalKing | € 127,40 | € 127,40 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,86 | € 46,86 |
| 1 | Cooler Master Elite 310 | € 30,99 | € 30,99 |
| 1 | Corsair CMV4GX3M2A1333C9 | € 37,23 | € 37,23 |
| 1 | LG GH24NSB0 Zwart | € 14,- | € 14,- |
| 1 | Corsair Builder CX600 Bronze | € 55,- | € 55,- |