HELP ! Budgetgame PC samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

• wklu
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-10-2025
Heey,

Ik heb bijna geen ervaring met zelf een pc samenstellen. :-(

Is dit een goeie samenstelling? kunnen de componenten wel goed met elkaar werken bijvoorbeeld de voeding en videokaart? moet er iets veranderd worden of is het juist goed?

http://azerty.nl/winkelma...d=1&product%5b644973%5d=1

Mijn budget is eigenlijk € 500 - € 550 ik ben er al iets overheen. Dus ik wil de prijs niet nog meer op laten lopen. Alvast super bedankt _/-\o_ :*)

• Case-study
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-11-2025
wat wil je ermee?

DAA beleid

met daarin: Handleiding Pricewatch

als dat voor jou en medetweakers duidelijk is krijg je vast meer en beter advies..

[ Voor 17% gewijzigd door Case-study op 20-03-2014 21:02 ]

• wklu
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-10-2025
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen

Wat mag het systeem gaan kosten?
500-550

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
nee geen dingen die ik mee wil nemen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Geen eisen

Ga je overklokken?
Nee

kheb deze topic per ongelijk 2x gestart dus ik zie op 2 verschillende plaatsten reacties haha
srry mensen :P

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:43

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ok, start even helemaal overnieuw, want nu is het een chaos. Neem het genoemde beleid door, die heb je kennelijk al gevonden. Maak dan even een mooie openingspost en zie Handleiding Pricewatch hoe je een mooi lijstje op het forum kan plaatsen. Dat werkt veel beter dan linkjes naar winkelmandjes. Mocht je hulp nodig hebben of vragen hebben dan kan je mij een bericht sturen.

Dit topic is gesloten.