Toon posts:

PC:check, Schermen:check, Boxen: check. Muis/keyboard, help!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een super keyboard en super muis om mee te gamen.
Ik heb nu een Roccat Arvo + Roccat Kone, beiden 'ok', maar niet geweldig.
De muis vind ik te overdone, de ledjes zijn onnodig. De Arvo is super, maar de F9 knop is weg (met stofzuiger heeft iemand hem verdwijnseld, beetje jammer!).

Anyway, PC, Schermwise en 7.1 wise ben ik prima voorzien (als iemand mijn oude pc wilt kopen, stuur een PM, heb zaterdag dit gekocht). Schermen + boxen idem :) Nu nog het belangrijkste: een fijn toetsenbord en een supermuis!
Ik speel voornamelijk MOBA/ FPS, en zoek dus ook zaken die op die vlakken goed presteren. Ik vind mechanische toetsenborden fraai, maar het is geen must. Prijs speelt geen rol, als het maar topkwaliteit is en niet vol met verlichting/ led/ onnodige dingen zit.

Tips zijn welkom!!!!!! Thanks, al die youtube video's met best mice, best keyboards zijn ruk want volgens mij zijn die altijd biased + worden die lui financieel ondersteund door de makers 8)7

• Bartallstar
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-03 06:32
Ik gebruik op dit moment zelf:

pricewatch: Logitech Gaming Keyboard G105
pricewatch: Razer Naga Molten Special Edition

En het ziet er gewoon geweldig uit, ik las dat je niet van överdone" leds houd maar ik zou dit zeker in overweging nemen!!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-04 16:33

D4NG3R

kiwi

:)

Een mechanische ramplank is wel aan te raden (De hele ervaring is prettiger, niet alleen in games maar ook bij gewoon gebruik en typwerk). Ik heb zelf nog geen mechanische plank (Geen geld voor), maar heb al wel gewerkt met Red en Blue switches - zeker reds zijn heeeerlijk voor FPS.

Verder ben ik persoonlijk erg te spreken over de Kone XTD (Zie mijn review in de sig), maar je geeft aan geen fan te zijn van de gewone Kone, dus of je dat aandurft weet ik niet :') .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R, bij mechanisch schijn je last van ghosting te hebben, hoe 'erg' is dat tegenwoordig?
Bartallstar: die muis die je linkt is wat overdone, is dat niet meer iets voor MMO's? 12 knoppen, damn! Gebruik je ze allemaal?

• S3nz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-07-2022

S3nz

Modder in opleiding

ik raad je aan om gewoon naar de saturn of media markt in de buurt te gaan en een paar plankjes uit te proberen :). er is niets het ''beste'', aangezien smaken verschillen.

FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 17:22:
D4NG3R, bij mechanisch schijn je last van ghosting te hebben, hoe 'erg' is dat tegenwoordig?
Niet zo erg als dit ooit bij Rubber Dome is geweest? Waar je dit vandaan haalt weet ik niet, maar de meeste mechanische planken hebben 5KRO, wat identiek is aan rubber dome planken? Veel op gaming gerichte planken hebben zelfs Full KRO.

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-10-2025
http://tweakers.net/price...2013-elite-(windows).html
dezen zijn wel erg lekker vind ik zelf, helemaal als je de stealth versie hebt, die 'klikt' niet zo :)

en als jij meer dan 10 knoppen met 1 hand kan bedienen met deze, vind ik het knap ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Harm30 op 21-03-2014 20:41 ]

gametag: estruqiarixs

• Flame_Flowe
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-03-2024
Ik heb zelf deze pricewatch: Logitech Wireless Gaming Mouse G700 als muis en ik heb er eigenlijk nog geen dag spijt van gehad. Ik kan em zeker aanraden.

Voor toetsenborden is het vaak toch wel prettig om er een paar naast elkaar te hebben in de winkel.

Zelf gebruik ik nu een G510 als ramplank. Niks mis mee maar voor mn volgende ga ik zeker een kijkje nemen bij de mechanische toetsenborden.

If it's worth doing, it's worth overdoing!

• Case-study
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-11-2025
Cherry MX red's proberen (mediamarkt schijnt wel wat te verkopen)!
Ik heb op het werk een tweedehands Qpad MK-85 neergezet (waarvan de LED's stuk zijn) en al heel gauw thuis een nieuwe MK-80 met blauwe led's maar dus beide met Cherry MX-red's geloof me, ik vind de nieuwe laptop van mijn vrouw ok, maar alle losse ramplanken met rubber domes "vies" zompig aanvoelen en het scissor (Logitech UltraX) waar ik nu op typ ZWAAARR typen...
ik wil nooit meer terug...

Verwijderd

Topicstarter
Flame_Flowe schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 21:17:
Ik heb zelf deze pricewatch: Logitech Wireless Gaming Mouse G700 als muis en ik heb er eigenlijk nog geen dag spijt van gehad. Ik kan em zeker aanraden.

Voor toetsenborden is het vaak toch wel prettig om er een paar naast elkaar te hebben in de winkel.

Zelf gebruik ik nu een G510 als ramplank. Niks mis mee maar voor mn volgende ga ik zeker een kijkje nemen bij de mechanische toetsenborden.
Is een draadloze muis vs bedraade muis niet net als wifi vs netwerkkabel?
Harm30 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 20:40:
http://tweakers.net/price...2013-elite-(windows).html
dezen zijn wel erg lekker vind ik zelf, helemaal als je de stealth versie hebt, die 'klikt' niet zo :)

en als jij meer dan 10 knoppen met 1 hand kan bedienen met deze, vind ik het knap ;)
Die ziet er mooi uit, hoeveel 'beter' is de pricewatch: Razer DeathStalker Ultimate Elite Gaming Keyboard ? Of zijn die vergelijkbaar?

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-10-2025
ik meende dat de deathstalker geen mechanische toetsenbord was..

gametag: estruqiarixs

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Uberhaupt belachelijk veel geld voor een ramplank - Mechanisch of niet.

Nou zullen mensen het hier wss niet mee eens zijn, maar die leukigheid (touchscreen) gaat er vrij snel van af.

[ Voor 44% gewijzigd door D4NG3R op 22-03-2014 01:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels de Razer Blackwidow 2014 gekocht voor € 140.
Vond het meevallen, vorige toetsenbord was volgens mij € 80, en deze ziet er een stuk innovatiever uit (mechanisch met de focus op gamen ipv typen).
http://www.mycom.nl/deskt...idow-ultimate-2014?var1=3

Nu nog een muis :X Iemand tips voor iets wat goed bij die Razer past? Qua kleurstelling én kwaliteit? _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2014 09:25 ]

Pagina: 1