Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke laptop moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:

• braadkippetje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-03-2023
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een laptop voor mijn moeder. Zij gebruikt deze laptop enkel voor mail, foto's er op te zetten en tekstverwerker. Het scherm moet het liefst richting de 17 inch gaan. Hebben jullie tips wat de beste laptop is wat prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb al wel een beetje gezocht maar zie door de bomen het bos niet...

Bedankt!

Groetjes

• lolhoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-11 08:09

lolhoo

Just reboot and relax

Ik zou je graag willen helpen maar ik heb echt te weinig informatie.
Wat mag ie kosten?
Wat heb je zelf al gezien.
Merk voorkeur.
Wat zijn de specs die je wilt?

Did you try to put it off and on again?

• braadkippetje
Bedankt voor je reactie lolhoo.

Tja wat deze laptop mag kosten ligt rond de 600 euro. 17 inch is eigenlijk de enige wens maar ik begreep ook al op andere forums dat de keuze dan wat beperkter is. Verder geen voorkeur voor merk al begreep ik dat Acer niet best is en dat Lenova een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.
Verder geen wensen rondom de specs los van het 17 inch beeldscherm. De laptop wordt gebruikt voor foto's te bestellen, te internetten en misschien een keer een filmpje te kijken.

Zelf heb ik onderstaande laptops gezien:
-Toshiba Satellite C70-A-15G
-Lenovo IdeaPad G780 (M842YMH)

Alvast bedankt!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:56
Dit is wel erg weinig informatie en eigen inzet. Heb je alle andere topics gezien waar mensen vragen om aankoopadvies? Die leveren uitgebreide verhalen, eigen keuzes, etc

Tweakers heeft daarnaast een pricewatch. Voer je budget in en je beeldschermdiagonaal en gaan.

• braadkippetje
Hallo wwas. Ik ken inderdaad de pricewatch en die heb ik al 100x geraadpleegd. Ook heb ik diverse forums bekeken maar dan hebben de forumleden echt andere wensen dus vandaar deze vraag. Een goede basislaptop die een 17 inch beeldscherm heeft.

• braadkippetje
Dank je bas-r. Maar dat is geen 17 inch beeldscherm, daar loop ik dus continue tegen aan.

Verwijderd

Net even de pricewatch gekeken. Er is voldoende aanbod van 17" laptops.

Ik zou kiezen tussen de Lenovo Ideapad G700/G710 of Dell Inspiron 17R. Aan zowel Lenovo als Dell zul je je zeker geen buil vallen. Bij Dell kun je vaak nog korting krijgen via aktiecodes die overal op het web te vinden zijn.

Acer en Packard Bell zou ik niet kiezen.
Pagina: 1