Ik had een wallet op mijn telefoon staan en deze ook netjes gebackupt.
Niks aan de hand denk je zo.
Telefoon gecrasht
, kocht een nieuwe telefoon
en kon mijn bitcoins en dogecoins zo weer importeren in de apps.
Echter bij Litecoins krijg ik telkens de melding dat mijn wachtwoord onjuist is.
Ik heb opnieuw bekeken hoe het wachtwoord wordt aangemaakt en je hoeft maar 1x je wachtwoord in te vullen en ik ben bang dat ik daar een typ foutje in heb gemaakt.
Ik heb nu al dagen allerlei variaties geprobeerd om het wachtwoord te kraken maar tot nu toe is er niets gelukt.
Het wachtwoord bestaat uit 19 willekeurige karakters.
Zijn er tools die alle enkelvoudige variaties hiervan kan proberen? elk karakter 1x weglaten of vervangen door een ander karakter?
Oja en het gaat over ruim 7 Litecoins.
Kan iemand mij opweg helpen naar een oplossing.
Feiten die ik heb gevonden:
androidwallets zijn gebasseerd en uitruilbaar met bitcoinj (java client bitcoin).
Wallet heeft er een AES beveiliging op zitten.
Niks aan de hand denk je zo.
Telefoon gecrasht
Echter bij Litecoins krijg ik telkens de melding dat mijn wachtwoord onjuist is.
Ik heb opnieuw bekeken hoe het wachtwoord wordt aangemaakt en je hoeft maar 1x je wachtwoord in te vullen en ik ben bang dat ik daar een typ foutje in heb gemaakt.
Ik heb nu al dagen allerlei variaties geprobeerd om het wachtwoord te kraken maar tot nu toe is er niets gelukt.
Het wachtwoord bestaat uit 19 willekeurige karakters.
Zijn er tools die alle enkelvoudige variaties hiervan kan proberen? elk karakter 1x weglaten of vervangen door een ander karakter?
Oja en het gaat over ruim 7 Litecoins.
Kan iemand mij opweg helpen naar een oplossing.
Feiten die ik heb gevonden:
androidwallets zijn gebasseerd en uitruilbaar met bitcoinj (java client bitcoin).
Wallet heeft er een AES beveiliging op zitten.
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber