Heyy mensen,
Ik weet niet precies waar ik moet zijn ik dacht dat dit redelijk in de buurt kwam.
Voor een bedrijf moet ik op een scherm informatie gaan tonen.
Het gaat om de informatie over de Afdeling ICT, ze zoude graag een scherm willen met informatie zo als:
-Wie is er aanwezig / afwezig
-Informatie over de afdeling (nieuws)
-een teller die bij houd hoeveel calls er zijn aangemaakt en opgelost
-openstaande calls met een eventuele status.
-een server status (Denk aan een Terminal Server en nog wat belangrijkste applicaties).
-data verbruik van de HDD, profiel grote van de gebruikers, etc.
-Standaard dingen (Tijd, Datum, etc.)
Heeft iemand ervaring met zo'n systeem en of hier software voor bestaat.
En hoe we het beste zulke informatie op een scherm kunnen weergeven. Het handigste lijkt met om een computer achter het scherm te zetten en hier alles op te draaien. Voor dit project is geen budget opgegeven dus kom maar op met jullie suggesties
.
Ik hoor het graag!
Alvast bedankt voor het lezen,
Met vriendelijke groet,
Jokko.
Ik weet niet precies waar ik moet zijn ik dacht dat dit redelijk in de buurt kwam.
Voor een bedrijf moet ik op een scherm informatie gaan tonen.
Het gaat om de informatie over de Afdeling ICT, ze zoude graag een scherm willen met informatie zo als:
-Wie is er aanwezig / afwezig
-Informatie over de afdeling (nieuws)
-een teller die bij houd hoeveel calls er zijn aangemaakt en opgelost
-openstaande calls met een eventuele status.
-een server status (Denk aan een Terminal Server en nog wat belangrijkste applicaties).
-data verbruik van de HDD, profiel grote van de gebruikers, etc.
-Standaard dingen (Tijd, Datum, etc.)
Heeft iemand ervaring met zo'n systeem en of hier software voor bestaat.
En hoe we het beste zulke informatie op een scherm kunnen weergeven. Het handigste lijkt met om een computer achter het scherm te zetten en hier alles op te draaien. Voor dit project is geen budget opgegeven dus kom maar op met jullie suggesties
Ik hoor het graag!
Alvast bedankt voor het lezen,
Met vriendelijke groet,
Jokko.