Volgend jaar ga ik werktuigbouwkunde studeren aan InHolland. Mijn laptop, een Dell Latitude D530 Is ondertussen wel aan vervanging toe, dus ben ik op zoek naar een nieuwe laptop. Verder wil ik de laptop ook gebruiken om af en toe een spelletje te spelen, en foto/videobewerking op zijn tijd is ook welkom.
Mijn eerste vraag is of het het waard is om te wachten op de GT 8xxM videochips. Zullen de prijzen van de 7xxm serie erg dalen? Of is de performance boost van de 8xxm serie het echt waard?
Ik zal veel zeulen met die laptop, dus de kwaliteit van de behuizing en de laptop in het algemeen is wel belangrijk voor mij. Ik ben uitgekomen bij het volgende rijtje:
Lenovo Ideapad Y510P
Toshiba Sattellite P50
Dell Inspiron 15
Acer Aspire V5
Asus N550LF
Hoe houden de processors en de videokaarten zich tot elkaar? Is de betere performance van een 4700HQ echt belangrijk ten opzichte van de 4500U voor mijn doeleinden?
En de GPU's? Is er een groot performace verschil tussen de 745, 750 en de 755?
Mijn eerste vraag is of het het waard is om te wachten op de GT 8xxM videochips. Zullen de prijzen van de 7xxm serie erg dalen? Of is de performance boost van de 8xxm serie het echt waard?
Ik zal veel zeulen met die laptop, dus de kwaliteit van de behuizing en de laptop in het algemeen is wel belangrijk voor mij. Ik ben uitgekomen bij het volgende rijtje:
Lenovo Ideapad Y510P
Toshiba Sattellite P50
Dell Inspiron 15
Acer Aspire V5
Asus N550LF
Hoe houden de processors en de videokaarten zich tot elkaar? Is de betere performance van een 4700HQ echt belangrijk ten opzichte van de 4500U voor mijn doeleinden?
En de GPU's? Is er een groot performace verschil tussen de 745, 750 en de 755?