Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ White
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:47

JJ White

Prutser Eerste Klas

Topicstarter
Ik heb al een tijdje deze in ear oortjes en een jaar geleden is een keer de jack afgebroken, een welbekend probleem van deze versie. Ik had hem weer gefixed, op mijn eigen ghetto manier, maar nu is hij WEER kaduk. Nu wil ik een fatsoenlijke 3.5mm jack kopen waar ik de kabel aan kan maken maar loop ik tegen een probleem aan, ik kan geen jacks vinden voor platte kabels...

Wie kan mij de goede kant op wijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met registratie ben je akkoord gegaan met Het algemeen beleid en in combinatie met je nickname neigt deze post naar spam.

[ Voor 101% gewijzigd door FeaR op 21-03-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:37

Cheezus

Luiaard

Zoek je echt een losse plug waar je de kabel in kan solderen? Dat gaat erg lastig worden denk ik :P Ik zou denk ik kiezen voor een standaard plug en deze volgieten met hars/lijm..

^^complete flatcables met 3,5mm jacks staan natuurlijk ook gewoon op dx of ebay voor een appel en een ei.

[ Voor 23% gewijzigd door Cheezus op 21-03-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ White

JJ White

Prutser Eerste Klas

Topicstarter
Cheezus schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:58:
Zoek je echt een losse plug waar je de kabel in kan solderen? Dat gaat erg lastig worden denk ik :P Ik zou denk ik kiezen voor een standaard plug en deze volgieten met hars/lijm..

^^complete flatcables met 3,5mm jacks staan natuurlijk ook gewoon op dx of ebay voor een appel en een ei.
Ik zoek echt een losse plug waar ik mijn kabel aan kan solderen... Toch bedankt voor het medenken!
Die complete kabels had ik inderdaad ook al gevonden ja.

[ Voor 28% gewijzigd door JJ White op 22-03-2014 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:46
En het is geen optie voor je om de kabels netjes met krimpkousjes aan elkaar te solderen? Voor het geval je niet zo'n jack vind?

(overigens mbt de eerdere opmerking over kabels van ebay, waarschijnlijk zit de jack plug gegoten en kan je 'm niet uit elkaar halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ White

JJ White

Prutser Eerste Klas

Topicstarter
analogworm schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 08:14:
En het is geen optie voor je om de kabels netjes met krimpkousjes aan elkaar te solderen? Voor het geval je niet zo'n jack vind?

(overigens mbt de eerdere opmerking over kabels van ebay, waarschijnlijk zit de jack plug gegoten en kan je 'm niet uit elkaar halen)
Kabeltje zelf is niks mis mee, het is echt de plug. Ik ben zo slim geweest om hem de vorige keer met seconde lijm te fixen, dus die krijg ik never nooit weer uit elkaar. Ik denk dat ik gewoon een andere kabel opoffer en die dan zoals jij zegt met een krimpkous netjes aan elkaar maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 11:37
Waarom niet een gewone 3.5mm jack, waar de opening voor de kabel best breed is, en dan gewoon met krimpkous -over- de behuizing+kabel heen laten krimpen. Zal mooi verlopen en vastzitten. Eventueel nog wat hotglue in de connector voor trekontlasting.

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:46
Dat wat wirehead voorstelt is denk ik inderdaad het mooiste :Y
Pagina: 1