Ik heb de mede8er800X3D aangeschaft en die via HDMI aangesloten op mijn AV-receiver. De speler heeft geen interne harde schijf, maar ik heb een externe schijf aangesloten.
(Overigens overweeg ik een harde schijf in de mede8er te plaatsen)
Op de externe harde schijf heb ik mijn muziek en films staan. Afspelen daarvan gaat probleemloos.
Nu wil ik nog de mogelijkheid hebben om bestanden (muziek of film), die ik op mijn computer (Mac (OS-X 10.9.2)) binnenhaal, zo gemakkelijk mogelijk te kunnen verplaatsen naar mijn externe harde schijf. Na plaatsing van een harde schijf in de mede8er daar op.
Hoe doe ik dat? Graag in Jip en Janneke taal, want ik ben toch wel een leek.
Zowel de mede8er als de Mac is via ethernet aangesloten in mijn thuisnetwerk. Beiden
Hebben een (vast) IP-adres. Maar op mijn Mac zie ik geen externe schijf.
Groeten,
de Nijl.
(Overigens overweeg ik een harde schijf in de mede8er te plaatsen)
Op de externe harde schijf heb ik mijn muziek en films staan. Afspelen daarvan gaat probleemloos.
Nu wil ik nog de mogelijkheid hebben om bestanden (muziek of film), die ik op mijn computer (Mac (OS-X 10.9.2)) binnenhaal, zo gemakkelijk mogelijk te kunnen verplaatsen naar mijn externe harde schijf. Na plaatsing van een harde schijf in de mede8er daar op.
Hoe doe ik dat? Graag in Jip en Janneke taal, want ik ben toch wel een leek.
Zowel de mede8er als de Mac is via ethernet aangesloten in mijn thuisnetwerk. Beiden
Hebben een (vast) IP-adres. Maar op mijn Mac zie ik geen externe schijf.
Groeten,
de Nijl.