Prime95

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:22

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Ik heb mijn cpu lekker in laten branden met een programma waar ik de naam even niet van weet (dacht eerst Prime, maar was het niet). Na iets meer dan 14 uur heb ik zo'n certificaat gemaakt die niet te vervalsen is. Maar dat certificaat klopt niet echt lijkt mij:

CPU Stability Test 5.x [ Dharma ]
Copyright 1999-2000 Jouni Vuorio

This System is been tested a long time under extreme conditions.
If you see just a screenshot of this it cannot be trusted, but
if you downloaded this certificate, then you can be sure that is
not a fake. This Certificate is Digitally Signed and Encrypted.

CPU:
ID: 6-8-3-0
Actual Speed: 2395 MHz
Info: Celeron2 566

Test Results:
Tested: 14 Hours, 37 Minutes, 32 Seconds
Errors: 0

Other info:
MaxTempSize: 100 MB

System info
Owner: Bram Vervaart
CPU: Celeron2 566
Motherboard: Chaintech 6BTM
Cooling: Golde Orb + Artric Silver Compound
RAM: 64MB NoNoname

Additional info:
N/A

Time: 7:24:14
Date: 26-6-2000

Hij draait gewoon op 566 als het goed is, dus niet overgeklokt. De CPU krijgt nu 1.8 volt geleverd. Is Prime nu wel te vertrouwen? Nu kan ik in principe na zo'n Prime95test dat het een Celeron2 800 was en bijna op een FSB van 197 draait. Met WCPUID geeft ie al aan dat hij een FSB heeft van bijna 190 en een multiplier van 4.5, raar programma. Ik heb wel het idee dat het een fout is van Windows 2000.

Net even een nieuwe test gedaan. Mijn CPU heb ik even opnieuw opgeschroeft: FSB van 112 MHz op 2.1V, lijkt goed te werken.

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Bram, wat is verfalsen?

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Als iemand dat door de telefoon bij jullie helpdesk zegt zal je het toch wel begrijpen, of ben je zo'n dom standaard helpdeskmedewerkertje?

Verwijderd

Gaan we weer. Sukkel!

Ik werk niet bij een helpdesk.

Ik ga er toch ook niet van uit dat jij een stropdas bent?

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-09 09:18

Exterazzo

Qeasy

Hehehe, kalm aan.
Ennuh ik weet ook niet wat er aan de hand is!

Audentia

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
He dombo, dat weet ik niet, ik volg niet alle topics hiero, daar steek ik niet al mijn tijd in, en je bent zelf dom bezig, het zou mij niets verbazen als je een illegaal in Nederland bent, die kunnen ook zo dom doen als jij. Waarom is jouw nick Hlpdsk als je toch niets weet.

Verwijderd

Nix tegen HlpDsk he, hij komt wel uit Tilburg dus ff bek dicht

Verwijderd

Zeg juniortje, wel FF je smoel houden.

Volgens mij ben jij de buitenlander, want je kunt niet eens goed Nederlands schrijven. Verfalsen ... shit zeg .. da's goed stom!

En waarom is je nick Stropdas? Je kickt er zeker op dat je een dag onder de zweterige kin van een vent mag hangen waarna je een week in het stropdas-laatje mag nageilen!

Aan je reactie te zien ben je waarschijnlijk nog niet eens op een leeftijd waar je van je moeder alleen de straat uit mag op je driewieler.

Denk FF na met die ene hersencel voordat je je gal gaat spuien hier op het forum!

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Dat er Junior Member bijstaat heeft een andere reden, kijk maar bij mijn profile, dan zie je dat het niet kan kloppen, maar zo slim was je blijkbaar niet. En mensen zoals jij verzieken dit forum, nadat ik er kwam, en met name een paar weken erna ging dit forum staads meer achteruit, en een van die redenen ben jij, ik ben al langer ingeschreven dan jou, maar dat wist je dus nog niet. Ruud: niet iedereen uit Tilburg is perfect. Als jullie niets zinnigs te melden hebt, meld dan niets, als jullie niet te doen hebben, ga dan naar de Trash Can, daar horen jullie thuis.

Verwijderd

Jij bent anders degene die hier meteen als een 3-jarige begint te schreeuwen bij het minste of geringste!

Kijk maar naar je eigen posts!

En als je op een negatief aantal posts bent gezet moet je helemaal je bek houden, want dat betekend dat jij juist het forum hebt lopen verzieken, en dat je daardoor op negatief bent gezet.

• A3-D
  • Laatst online: 07-09 08:09
.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Hlpdsk: het was bij de Trash Can, en daar weet jij verder niets van af dus hou maar je grote bek daarover. Post niets als je niets te posten hebt.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Stropdas, Hlpdsk is een goddamn respected poster hier in Processors, Mobo's & Overclocking dus ff dimmen, ook al ben jij hier langer.
nadat ik er kwam, en met name een paar weken erna ging dit forum staads meer achteruit
LoL (lekker uit verband gerukt hé >:))! Hoe weet je nou dat ie achteruit gaat als je er pas een paar weken bent man!? En Hlpdsk de schuld geven ... damn je bent echt onredelijk bezig. Bied ff je excuses aan dan is alles weer goed ... kom op doe dan! En Hlpdsk jij ook ff dan is alles weer ok ... geintje, ga maar lekker door met elkaar uitschelden, is wel leuk voor de verandering >:) >:) >:)!

PC Specs

Verwijderd

Weet je wat .. ik laat zo'n zielig figuur als StropDas lekker links liggen.

Misschien dat er op www.teletubbies.com nog een leuk forum draait. Dan kun je daar je lol op tussen alle andere kleuters.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Volgens mij is die forum wel voor 4 jaar en ouder ...

PC Specs

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
En nu gaat Hlpdsk Bomberman's post ff zeiken.

Nou Hlpdsk, waar blijf je met je onzinnige reacties?

"Volgens mij is die forum wel voor 4 jaar en ouder ... "

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

Heel erg triest zeg.

Click hier niet

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik zal ff terug komen op t orspronkelijke posting... Geen gezeur... want wij houden van iedereen :)

Volgens mij is dat progie niet echt betrouwbaar. Zelf heb ik mijn cleron 566 gewoon op 876 mhzjes gezet op 1,8 V Gewoon ff 2 weekjes laten draaien en als ie dan stabiel loopt verder gaan overclocken. Waarom zo je in voltage omlaag willen ? je proc gaat zo ook no gwel 10 jaar mee hoor.
Pagina: 1