Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-09 15:27
/ * Waar hoort mijn topic ? */

Ik zal even de situatie beschrijven, ik heb op martkplaats een dienst voor het repareren van computers virussen verwijderen etc....

Nu werd ik gister gebeld of ik Windows 7 opnieuw wou installeren dus ik dacht prima voor die avond een afsprak gemaakt meneer kwam hier met zijn laptop. bootable usb er in en installeren tijdens het installeren van de drivers kwam ik er achter dat de videokaart kapot was (HD6370M) en hem geadviseerd het te laten reflowen (ik heb de videokaart niet gereflowed alleen geadviseerd) tijdje later was alles klaar meneer is weer vertrokken met de laptop. en nu vandaag krijg ik een beoordeling duimpje naar beneden op mijn marktplaats advertentie met dit commentaar:

"ja bedankt
hij is nu echt stuk
kon ik zelf ook wel"

Wat zouden jullie hier mee doen 8)7 ?

const { signature } = await fetchProfile()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Niets, jij kan niet bewijzen dat hij al kapot was, hij niet dat jij hem kapot hebt gemaakt.

Denk dat beetje nuchter denkend persoon zo'n opmerking toch wel negeert.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moijamie
SinergyX schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:56:
Niets, jij kan niet bewijzen dat hij al kapot was, hij niet dat jij hem kapot hebt gemaakt.

Denk dat beetje nuchter denkend persoon zo'n opmerking toch wel negeert.
Dat is zo maar aangezien ik nog maar net ben begonnen en dit mijn enige beoordeling is :( staat er nu zeg maar de naam van de advertentie| duimpje omhoog 0x duimpje naar beneden 1X dus dan gaan mensen er gewoon langs scrollen je ziet pas wat er staat als je op de advertentie klikt en naar beneden scrolt. maar goed het enige wat ik kan doen denk ik is contact opnemen met de betreffende persoon en om uitleg vragen denk ik :/ jammer dit maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 09:29
Maak een nieuw account aan als het u zo stoort?
Zeker als er nog geen geschiedenis aan hangt, maakt dat toch nog niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moijamie
crazyx schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:04:
Maak een nieuw account aan als het u zo stoort?
Zeker als er nog geen geschiedenis aan hangt, maakt dat toch nog niets uit.
Zat ik al over na te denken maar dan staat er deze gebruiker is 1 dag actief op marktplaats rechts boven in en dat klinkt zo phishy nu heb ik een account waar staat gebruiker is 4 jaar actief ;) klinkt betrouwbaarder in mij oren maar goed kan dat altijd nog doen iig bedankt voor jullie input :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsenbv.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 09:27
Ik zou gewoon even een belletje plegen en uitleggen dat jij met een Windows installatie vrij wel niets kapot kan maken. Overigens heb jij hem tijdens de installatie uitgelegd dat de videokaart kapot is, dit is dus voordat hij naar jou kwam gebeurt. Vraag daarna aan hem of hij een beoordeling wil geven op het geleverde werk en niet op iets anders. Jij doet niks met videokaarten dus deze beoordeling slaat niet op jou installatie neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:42
Lijkt me meer iets voor WI of SF. Aangezien het om beoordeling van een eigen bedrijfje gaat, lijkt me Werk & Inkomen de beste keuze.
SG >>> WI

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je geen reactie op zijn reactie binnen Marktplaats geven?

Dat lijkt mij de beste optie.

Maar goed, als een laptop stervende is, waarom installeer je 'm dan opnieuw en zegt niet gelijk "U kunt beter een nieuwe kopen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 12:29
volgens mij kun je bij marktplaats inderdaad een reactie geven op de reactie van klanten, daar vermeld je dit gewoon. Anders eens een mailtje wagen naar de marktplaats organisatie? dat zou een van mijn eerste stappen zijn en gewoon laten verwijderen.

ik kan me wel voorstellen dat je hiervoor niet een nieuwe account wil maken en laten staan kan je inderdaad klanten kosten, al is het alleen om het principe...... maar goed zo zit ik dan weer in elkaar.

Vraag me zowiezo af hoe mensen een reactie kunnen maken, dat kan iedereen in pricipe toch doen? Tis niet dat jij een code af kan geven om een reactie te schrijven bij een bepaalde advertentie. Marktplaats kan gewoon niet weten dat dit een klant van jou is geweest of wel? dan dus gewoon melden ik ken deze knakker niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nou te gaan ontkennen dat TS dit figuur niet kent is ook weer het uiterste.

Wat als alle communicatie tussen TS en betreffend figuur via het e-mail systeem van MP is gelopen? Vast dat ze dat kunnen terugzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moijamie
Even een updatjes ik heb geprobeerd contact te zoeken met de betreffende persoons als ik bel word er op gehangen als ik whats app krijg ik geen antwoord en als ik email krijg ik ook geen antwoord. Dus ga nu probeeren de heren bij marktplaats lief aan te kijken. En anders dan laat ik het er maar bij en hopelijk kost het me dan geen klanten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Probeer zo snel mogelijk weer positieve reacties te krijgen op Marktplaats, dus moedig je (volgende) klanten aan om een reactie te geven. Zo 'verdwijnt' de negatieve naar beneden.
Ik laat veel klussen uitvoeren door werklui via werkspot, daar zag ik een keer bij een klusser hetzelfde, één negatieve reactie kijk ik wel overheen.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-10 13:58
Als de negatieve reactie de enige reactie is, wordt het lastig mensen te overtuigen.

Een aantal positieve reacties heb je toch zo bij elkaar? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-07 22:26
moijamie schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:05:
[...]

Zat ik al over na te denken maar dan staat er deze gebruiker is 1 dag actief op marktplaats rechts boven in en dat klinkt zo phishy nu heb ik een account waar staat gebruiker is 4 jaar actief ;) klinkt betrouwbaarder in mij oren maar goed kan dat altijd nog doen iig bedankt voor jullie input :D
Maak een tweede, nieuwe account, en kijk bij welke account je als eerste 5 duimpjes omhoog hebt. Met die ga je door. Oftewel; de klant laten beslissen wat betrouwbaarder klinkt :)
Pagina: 1