Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

KNC litecoin mining - group buy.

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Gisteren heeft KNCmining bekend gemaakt dat ook zij een litecoin asic miner gaan leveren.

Afbeeldingslocatie: https://images.weserv.nl/?w=800&url=i.imgur.com/1H4BhQF.png&fnr

KNC heeft eerder succesvol Bitcoin asic miners op de markt gebracht. Echter nu gaan zij dus ook meedoen in de strijd om een scrypt asic miner.

Bij deze wil ik een group buy voorstellen ik ben bereid dit apparaat te hosten. De aanschaf zou ik graag in samenwerking met een aantal medetweakers doen. Mits hier geinteresseerden voor te vinden zijn. Mijn bedoeling is om dit apparaat in een datacenter te hosten. Daarbij zou een hoge uptime gegarandeerd worden. Verder denk ik aan een hosting fee van rond de 4 a 5%, dit ligt aan de hoeveelheid werk die het met zich meebrengt.

Mochten er geinteresserden tweakers zijn, aarzel niet en reageer op deze post. Er zijn een hoop dingen waar dan beslissingen over genomen moeten worden. Uit hoeveel shares kan deze group buy bestaan? (zelf dacht ik aan 10-20). Wat te doen als KNC niet binnen een bepaalde termijn het product kan leveren? Wat te doen met elektriciteitskosten? (het aantal watts is nog niet gespecificeerd).

Mocht KNC daadwerkelijk deze miner binnnen een redelijke termijn op de markt brengen dan moet dit zeker de moeite waard zijn. 100mh/s is een groot verschil met de specificaties van andere asic leveranciers op dit moment.

Mochten er geintresseerden zijn dan hoor ik graag jullie mening.

• belrpr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-11 09:47
Hier interesse maar momenteel teveel onduidelijkheden zoals je zelf al aanhaalde:
- Stroomverbruik
- Exacte levertermijn
--> Belangrijk want is het tegen dan nog de moeite van litecoins te minen.
- Kan je factuur leveren of is het alleen voor particulieren?

Verwijderd

Topicstarter
Zelf heb ik geen bedrijf dus dan kan ik waarschijnlijk ook geen factuur leveren.
Overigens ben je natuurlijk wel welkom om mee te doen.
Ik zat te denken aan 10 tot 20 shares.
Bij een aantal van 20 shares praat je dan over 1/20 deel van de mining speed, volgens de huidige specificaties zou dit 5mh/s bedragen voor inleg een bedrag van rond de 500$ wellicht komt hier nog iets bij voor de verzending en mogelijke invoerkosten.

Om in te gaan op bovenstaande vragen, op het litecointtalk forum word gesproken over een verwacht stroom verbruik van 750 watt. De levertermij is word vooralsnog aangegeven als Q2/Q3 2014. Met deze group buy kunnen we wellicht afspreken dat wanneer er tegen een bepaalde termijn niet is geleverd er een refund aangevraagd zal worden.

Ik heb het plan helemaal nog niet uitgewerkt, dit wil ik echter wel doen.
Echter voordat ik dat doe vraag ik me af of er uberhaupt interesse is van medetweakers.
Zo ja plaats je reactie hier en mocht je goede ideeen hebben hierover laat het weten.

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 12:56
Inkoopacties zijn niet toegestaan op het Tweakers Forum
Zie: Einde aan de Inkoopacties
Voor inkoop en verkoop hebben we Vraag & Aanbod

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Dit topic is gesloten.