Beste Tweakers,
Gister is helaas mijn HTC One S overleden na (bijna) 2 jaar trouwe dienst (hoewel hij wel steeds trager leek te worden).
Nu ben ik haastig opzoek naar een vervanger, het liefst voor onder de 200 euro.
Tot nu toe ben ik uitgekomen bij ofwel:
* een Samsung Galaxy S4 Mini (2e hands c.a. €150)
* een Sony Xperia SP (wederom 2e hands c.a. €120)
* of misschien zelfs een splinternieuwe Motorola Moto G 16GB (~€200)
Verder heb ik nog een Galaxy S2 Plus (voor een prijsje rond de €120) overwogen, maar vraag ik mij af of deze niet iets té veroudert is inmiddels.
En misschien zijn er nog Chinese smartphones met vergelijkbare of zelfs betere specs die ik compleet over het hoofd zie.
Welke van deze telefoons zouden jullie mij wel of niet aanraden, of is er misschien een pareltje dat ik over het hoofd zie in deze prijsklasse? (dus maximaal 200 euro, eventueel 2e hands telefoons).
Graag jullie meningen hierover en alvast bedankt!
Gister is helaas mijn HTC One S overleden na (bijna) 2 jaar trouwe dienst (hoewel hij wel steeds trager leek te worden).
Nu ben ik haastig opzoek naar een vervanger, het liefst voor onder de 200 euro.
Tot nu toe ben ik uitgekomen bij ofwel:
* een Samsung Galaxy S4 Mini (2e hands c.a. €150)
* een Sony Xperia SP (wederom 2e hands c.a. €120)
* of misschien zelfs een splinternieuwe Motorola Moto G 16GB (~€200)
Verder heb ik nog een Galaxy S2 Plus (voor een prijsje rond de €120) overwogen, maar vraag ik mij af of deze niet iets té veroudert is inmiddels.
En misschien zijn er nog Chinese smartphones met vergelijkbare of zelfs betere specs die ik compleet over het hoofd zie.
Welke van deze telefoons zouden jullie mij wel of niet aanraden, of is er misschien een pareltje dat ik over het hoofd zie in deze prijsklasse? (dus maximaal 200 euro, eventueel 2e hands telefoons).
Graag jullie meningen hierover en alvast bedankt!
[ Voor 14% gewijzigd door Amos Moses op 20-03-2014 18:30 ]