PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.
Alle drivers geinstalleerd (Chipset is veelal verantwoordelijk voor de USB drivers) en netjes up-to-date?
Eventueel je BIOS / UEFI flashen naar de nieuwste versie.
Eventueel je BIOS / UEFI flashen naar de nieuwste versie.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Beide zijn al up-to-date
PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.
Verwijderd
Klinkt eerder als een vervelend USB Hub probleem. Ik heb hier ook een USB Hub en die 'reset' (valt weg en komt dan weer terug) soms ook zomaar. Je USB apparaten direct op je computer aansluiten is een goede oplossing. Als de USB apparaten op het moederbord zitten heb je dan nog steeds de Dell monitor USB Hub verbonden?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2014 00:10 ]
Nee, die is dan niet aangesloten, het is echt iets op het mobo zelf/in het OS. Ik weet dat de AI suite van asus USB poorten uitschakelt op het moment dat ze niet gebruikt worden. Dit stond uit, heb ook in power options nog USB Selective Suspension uitgezet.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 00:08:
Klinkt eerder als een vervelend USB Hub probleem. Ik heb hier ook een USB Hub en die 'reset' (valt weg en komt dan weer terug) soms ook zomaar. Je USB apparaten direct op je computer aansluiten is een goede oplossing. Als de USB apparaten op het moederbord zitten heb je dan nog steeds de Dell monitor USB Hub verbonden?