Toon posts:

[iPod 4G] HDD 40 gb vervangen en nu??

Pagina: 1
Acties:
  • 591 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb zojuist een nieuwe HD in mijn IPod 4th gedaan en heb deze toen op de pc aangesloten.
ITunes start wel op, maar doet verder niets en ITunes ziet ook niks.
Als ik de IPod aan doe dan zie ik alleen maar www.apple.com/support/ipod. Ik ben daar uiteraard ook naar toe geweest, maar daar werd ik helaas niet wijzer van.

Kan iemand mij dus helpen met wat ik nu moet doen? Hoe krijg ik de software op de HD?

- Mijn PC ziet de HD ook niet...

thx i hope ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Graag een TR maken, en dan niet zelf reageren :)

[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 22-03-2014 08:18 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-09 20:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Sharkzor heb het net geprobeerd, maar het werkt helaas niet.

en ja Yorin dat heb ik uiteraard geprobeerd...wel een goed idee van jou daar zullen mensen vast niet zelf op gekomen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:54

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:25:
Hey Sharkzor heb het net geprobeerd, maar het werkt helaas niet.

en ja Yorin dat heb ik uiteraard geprobeerd...wel een goed idee van jou daar zullen mensen vast niet zelf op gekomen zijn...
En wat heb je dan precies zelf al gevonden? Wat heb je geprobeerd? Wat werkte er wel/niet? Het is vrij simpel om te zeggen dat je gezocht hebt, maar in je posts zien we daar niets van terug, en dan lijkt het inderdaad al snel alsof je er zelf niet erg veel moeite voor doet.

We willen hier graag helpen, maar verwachten ook zeker wat eigen inzet. GoT is geen helpdesk. Als je zelf al vanalles gedaan hebt (maar niet verder gekomen bent), dan is het nuttig om duidelijk te maken wat je al zelf ondernomen hebt. Allereerst weten we dan wat je al geprobeerd hebt (voorkomt een herhaling van zetten). Daarnaast geeft het extra informatie over het probleem wat je hebt. En als laatste geeft het een signaal dat je er zelf óók moeite voor doet.

Want zeg nou zelf: als jij geen moeite doet om je probleem op te lossen, waarom zouden wij dat dan wél doen? ;)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Whie, ik heb uiteraard al meerdere films op Youtube gekeken en gezocht op nieuwe HD in Ipod, maar de meeste gaan ervan uit dat ITunes de Ipod ziet en dat jij hem kan selecteren bij "Sources".

ik heb alle stappen geprobeerd van www.apple.com/support/ipod, maar die gaan er allemaal vanuit dat ITunes direct je iPod ziet en dat doet ie dus niet. Wel gaat iTunes aan als ik de Ipod aansluit.

Ik heb van Sharzor geprobeerd de DFU mode te zetten, maar dat lukte dus ook niet.

De HD die ik heb gekocht via Ebay is nieuw en van Toshiba.

Specs HD:
MPN:
MK4004GAH, HDD1524OB, HDD1524
Model:
MK4004GAH

Storage Capacity:
40 GB
Rotation Speed:
4200 RPM

Interface:
DMA/ATA-100 (Ultra), DMA/ATA-66 (Ultra), ATA/ATAPI-2, ATA/ATAPI-3, ATA/ATAPI-4, ATA/ATAPI-5
Cache:
512 KB

Form Factor:
1.8"
Type:
HDD (Hard Disk Drive)

Ik heb hem er zelf ingezet wat vrij simpel was en zga onmogelijk fout gedaan kan worden mede door fimpljes op Youtube.

en verder geprobeerd in de forums op een soort gelijke vraag te hebben gezocht en tot ongeveer pagina 4 gebladerd om te kijken of ik het probleem tegen kwam voordat ik het hier zou vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou zoals ik al dacht veel wijze praatjes hier op tweakers van mensen die zgn alles weten of eigenlijk het antwoord niet weten maar wel weten hoe ze domme posts kunnen plaatsen om mensen af te kraken terwijl het zelf de grootste noobs zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
als jullie iets niet weten zeg dan gewoon niets.

en whiiee ik weet niet of je zelf wel ik op dit forum heb gekeken naar de vragen die gesteld worden...dat zijn allemaal vragen dus wat lul je als je zegt dat dit geen helpdesk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Gezellig. Ik zou je account gewoon weer verwijderen. Wij noobs hebben geen flauw idee wat je probleem is en kunnen het ook zeker niet voor je oplossen.
Wellicht moet je ergens anders je heil zoeken.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-09 20:30
ch3wy, dit is natuurlijk geen instelling. Op deze manier hoeft het van ons ook niet. Je topic gaat bij deze ook op slot.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.