Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik zit met een probleem.
Mijn vriendin heeft gisteren haar telefoon laten vallen (samsung omnia, windows 7) die vrij nieuw was, nou doet het beeldscherm het niet meer. Graag zou ze de foto's die erop staan eraf willen halen, hiervoor zal je normaal gesproken zune moeten gebruiken van Windows, helaas is het probleem om de telefoon contact te laten leggen met de laptop moet ik de telefoon eerst ontgrendelen, maar dit wil dus niet meer. Is er iemand die een idee heeft hoe ik alsnog die foto's eraf kan krijgen.

Met vriendelijke groeten

Frank

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:48
De telefoon draait waarschijnlijkt op Windows Phone 7 en niet op Windows 7. Ik denk dat er geen andere manier is dan de telefoon te unlocken om bij je foto's te komen, dat is natuurlijk met reden (veiligheid). Wat wel een optie zou zijn is SkyDrive, maar daarvoor moet ze wel de functie "auto upload photo's to skydrive" aan gehad hebben. Anders toch een nieuw scherm erin laten zetten.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Ramon ik vind je toevoeging van Windows Phone 7 een beetje onzinnig. Sky drive had ze niet aan staan anders had ik dit er ook wel afgehaald. M.b.t. het scherm vervangen, dat kost gewoon 120 euro, wordt aardig gek, dat wil ik echt als laatste optie doen.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik vind de toevoeging niet onzinnig, hoewel uit je post wel blijkt dat het om Windows Phone 7 gaat, is het toch een wezenlijk verschil.

Het Windows Phone systeem is vrij gesloten je komt vanaf een computer niet bij de data van een WP7 of WP8 telefoon als die niet unlocked is. Wat op zich natuurlijk super veilig is. Bij WP7 heb je nog als nadeel dat je de data ook nog eens alleen via Zune kunt benaderen, waar dit bij WP8 gewoon via de verkenner kan. Als OneDrive sync niet aan stond (waarom eigenlijk niet?) dan ben ik bang dat je niks anders rest dan het scherm te laten vervangen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X