Data recoveren van een gecrashte SSD [Mac OS X]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoontjeB
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-10-2023
Na een reboot start OS X op mijn geïnstalleerde SSD niet meer op. Hij opent nu direct de Recovery Partitie. Werkelijk waar geen idee hoe dit ineens kan, maar blijkbaar kan het. Als ik nu mijn data van die SSD wil "terugzetten", dus backuppen als een .dmg op een externe harddisk, geeft hij de foutmelding: Controle van bron mislukt - error 254. Als ik online opzoek wat dit betekent zie ik iets verschijnen als: -254 midiVConnectErr pending virtual connection created. Dit zegt mij echter helemaal niets.

Hoe kan ik op de een of andere manier nu toch die data van die SSD redden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-10 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoewel OSX onder Non-Windows OS valt, heeft het z'n eigen, half mat/glimmend afgerond hoekje hier op GoT. NOS > MS.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 23:02

Maartenvs

For Sale

Ik weet niet wat voor machine het is maar als je recovery partitie nog wel werkt is niet je SSD gecrashed (als er 1 schijf in de machine zit). Mogelijk is de partitie corrupt? Er zijn diverse tools welke je kan proberen om je data te redden. Zelf geen ervaring mee dus ik kan je geen goede adviseren, maar middels de zoekfunctie vast wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffee
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:17

Coffee

Coffee

Dat zal in de meeste gevallen niet mogelijk zijn. Als een ssd crasht (wat heel onverwachts kan gebeuren). Valt er meestal niet zo veel aan te doen.

EV3 +A LR, HA Yellow, Prusa Mini+, ERGA08EAV3H7 & EHBH08EF6V