Ik heb 2 weken geleden twee 4400mAH powerbanks bij de action gekocht. Prijs:€6,49,- per stuk. Ook al geven ze maar de helft van de opgegeven 4400mAH,dan zijn ze nog niet duur! Tot mijn verbazing is het een goed gebouwd, solide aanvoelend mooi dun powerbank (je). Ik heb ze de afgelopen weken goed getest op m'n Galaxy S4,Nexus 7 en (jawel) ook eens aangesloten op m'n Galaxy tab s 10.5 (met accu van 10.000mAH). Surprise Surprise! Hij laadt de Galaxy S4 (accu van 2600mAH) in een tijd van één uur en acht minuten van 20% naar de volledige 100%! (Deze tijd haalde ik nadat ik de powerbank 4 maal volledig op en ontladen had).Een aangename verrassing dus. Ook was het bankje daarna nog niet helemaal leeg! Niet dat je je Smartphone nóg eens volledig op kunt laden,maar er zit nog genoeg in voor zo'n 30 à 40% bijladen. De volgende klant: De Nexus 7 2013. Ook hier was het startpunt 20%.Na anderhalf uur stond de teller op 84%! Wederom een aangename verrassing! Het bankje was wél leeg (goh). Volgende klant : De 10.000mAH van de tab s! Conclusie: NIET doen! Het arme bankje werd al snel erg warm,en na iets meer dan 10 minuten heb ik hem ontkoppeld. Met 2% erbij heb ik de tab s via de juiste weg opgeladen.
Al met al kan ik alleen maar positief zijn. Voor zeseneenhalve euro,heb je een prima extra ladertje die ook nog aan de verwachtingen voldoet! Daarnaast is het ook nog een mooi uitziend (makkelijk in gebruik) apparaatje met indicatie ledjes,en istie very portable oftewel makkelijk mee nemend. Lang leve de action! (voor dit schandalig (goed)kope powerbankje dan) Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! met vr.gr. frank runia
Frank