Gaming headset (of koptelefoon)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjotty
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 15:28
Hallo mensen,

Ik zit al een tijd te twijfelen over welke headset ik zou moeten aanschaffen. Op dit moment bezit ik de Creative Fatality headset, maar ben toch op zoek naar wat betere geluidskwaliteit, comfort, en een goede microfoon die de stem niet teveel vervormd.

Ik ben vooral een PC gamer, en vind het vooral handig om in shooters de vijand goed te kunnen horen, dus kom je dan meteen uit op 5.1/7.1 headset, of is dit ook nagenoeg hetzelfde te simuleren met andere software voor stereo headsets?

Ik heb in de mediamarkt de Astro A40 op mijn hoofd gehad, en vond die toch wel erg goed zitten.

Mijn budget is ongeveer rond de 100-150 euro. Ik zoek vooral een headset die een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. Maar als die headsets van 200+ euro zoveel beter zijn kan ik dat ook nog overwegen.

Door het grote aanbod zie ik door het bomen het bos niet meer. Hoor ook wel dat je beter koptelefoon met losse microfoon kan kopen.

Ik hoop dat iemand mij advies kan geven over wat ik zou moeten kopen.

Alvast bedankt iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:34

hellknight

Medieval Nerd

ikzelf gebruik al jaren de logitech G35. Deze is nog wel te koop, maar volgens mij grotendeels opgevolgd door de G430 , welke ruimschoots binnen budget valt. Geluidskwaliteit is prima, microfoon ook (via bijv. skype is het alsof de ander naast je staat)

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 18:58

RyuuPro

That Damn Fly

Ik heb zelf een Steelseries Siberia Heat Orange (waar ik heel erg tevreden mee ben):
pricewatch: Steelseries Siberia Heat Orange Edition

Waar ik ook goede dingen over hoor (iets goedkoper):
pricewatch: Turtle Beach Ear Force PX22 Pro

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchmartin
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:20
hellknight schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:26:
ikzelf gebruik al jaren de logitech G35. Deze is nog wel te koop, maar volgens mij grotendeels opgevolgd door de G430 , welke ruimschoots binnen budget valt. Geluidskwaliteit is prima, microfoon ook (via bijv. skype is het alsof de ander naast je staat)
Ik ben het hiermee eens, mijn broertje en ik hebben die headset ook en hij bevalt mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Kan iemand mij vertellen of de tritton Kunai een goede headset is voor de ps4 ?
Ik heb het forum aardig doorgespit maar wil graag van iemand weten die hem al een tijdje in bezit heeft hoe de ervaringen zijn met voice en game audio?
En of het klopt dat je ook de WII U versie kunt bestellen voor 3 tientjes minder maar dat je wel gewoon nog de audio en chat volume afhankelijk van elkaar kunt regelen.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjotty
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 15:28
Heb de G430 ook op gehad bij de mediamarkt. Maar vond hem niet heel comfortable, misschien moet je daar aan wennen. En de microfoon schijnt je stem een beetje robotachtig te maken ? Wat is jullie mening daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 17:09

superwashandje

grofheid alom

ik heb een tijdje geleden de corsair vengeance 2000 ofzo aangeschaft. ook rond de 70 euro geloof ik. ik doe er echter geen hele bijzondere dingen mee maar ik vind de kwaliteit en het comfort gewoon goed voor de prijs :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Pagina: 1