Hallo allemaal!
Mijn broertje kwam paar minuten geleden bij mij dat hij niks meer kon doen op zijn computer.
Hij gaf aan dat hij ergens opgeklikt had maar wist niet meer wat precies.
Het resultaat is dit:

Een paar maanden terug heeft hij dit ook al voor elkaar gekregen, en wat ik ook probeerde niks werkte. Uiteindelijk de pc helemaal leeggehaald en opnieuw windows geïnstalleerd.
Alles word nu standaard geopend met windows mediaplayer en ik weet dus niet hoe ik dit terug kan zetten. Heb alle instellingen zo'n beetje bij langs gegaan, heb een herstelpunt geselecteerd en alles teruggezet naar dat herstelpunt maar ook dat werkt niet.
Mijn hoop is dus bij de tweakers community!!
Wie kan mij hiermee helpen?
*Spoiler werkt niet kennelijk??* plaatje wel erg groot zo
Mijn broertje kwam paar minuten geleden bij mij dat hij niks meer kon doen op zijn computer.
Hij gaf aan dat hij ergens opgeklikt had maar wist niet meer wat precies.
Het resultaat is dit:

Een paar maanden terug heeft hij dit ook al voor elkaar gekregen, en wat ik ook probeerde niks werkte. Uiteindelijk de pc helemaal leeggehaald en opnieuw windows geïnstalleerd.
Alles word nu standaard geopend met windows mediaplayer en ik weet dus niet hoe ik dit terug kan zetten. Heb alle instellingen zo'n beetje bij langs gegaan, heb een herstelpunt geselecteerd en alles teruggezet naar dat herstelpunt maar ook dat werkt niet.
Mijn hoop is dus bij de tweakers community!!
Wie kan mij hiermee helpen?
*Spoiler werkt niet kennelijk??* plaatje wel erg groot zo
[ Voor 4% gewijzigd door FlowChef op 19-03-2014 12:22 ]