• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Sinds gisteravond staat de iPad Air 16Gb WiFi model (Gray & Silver) van €479 voor €399 in de aanbieding bij Dixons.nl! (incl. gratis verzending)

Ook krijg je er nog eens 3 jaar garantie standaard bij van Dixons!

Zie: http://www.dixons.nl/tablets-e-readers/ipad.html

Aangezien dit wel een hele goede prijs is, dacht ik ik maak fftjes een topic er over aan voor jullie!
weekje geleden was deze zelfde iPad bij iBood voor €425 (incl. verzending) en 1 jaar garantie...

Mijnes komt vanmiddag binnen van Dixons.nl... (gisteravond laat besteld!) :*)

[Voor 21% gewijzigd door edgarf28 op 19-03-2014 12:17]

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:08
Zag het vanochtend in de aanbiedingen topic.

Had die van iBOOD in bestelling maar vanochtend deze besteld en die van iBOOD geannuleerd.
Prijs is beter (vergeet shopkorting etc. niet) en 3 jaar garantie.

Denk dat iBOOD wel meer annuleringen voor zijn kiezen gaat krijgen ;)

PS kreeg de aanbieding nu ook net in m'n mailbox, max 2 per klant.

[Voor 11% gewijzigd door CVar op 19-03-2014 12:37]

• Michiel706
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-04 08:12
Dat zul je net zien, heb ik vorige week zaterdag (8 maart) desbetreffende iPad gekocht voor €461,-. Dat is een prijsverschil van €62,- over een periode van 11 dagen...
Meteen gebeld en krijg hierover een bericht terug. Ik ben benieuwd hoe de firma Dixons hier mee om gaat. Iemand meer zoiets mee gemaakt of van gehoord?

Waarom duurt snoozen maar 9 minuten?

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:37

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Michiel706 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:41:[...]
Dat is een prijsverschil van €62,- over een periode van 11 dagen...
Meteen gebeld en krijg hierover een bericht terug. Ik ben benieuwd hoe de firma Dixons hier mee om gaat. Iemand meer zoiets mee gemaakt of van gehoord?
Ja, mijn hele leven al. Serieus - vrijwel alles wordt op enig moment gewoon goedkoper of met korting verkocht. Jij valt over 11 dagen en het is mogelijk dat de verkoper tijdens jouw koop al op de hoogte was van de komende actie. Dan is er mogelijk wat te verhapstukken, anders niet. Anderszijds, is het ding nu minder waard voor jou of heb je er minder plezier van? Is het minder bruikbaar geworden? Wat is eigenlijk het punt dat jou doet steigeren als een door jou gekocht voorwerp goedkoper is geworden dan 11 dagen geleden?
Wat ga je doen indien een andere keten volgende week een tientje onder Dixons gaat zitten?

Specs

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:53
Vroeger kocht je dan hetzelfde artikel nog een keer en bracht het met de oude bon terug, aangezien het binnen 14 dagen was. Daarom doen/deden winkels ook niet zo moeilijk om het verschil terug te betalen. Ik zou ff bij de winkel langsgaan ofzo. Of bellen,mailen,faxen

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Jammer dat de modellen met meer geheugen (32Gb/64Gb/128Gb) niet zijn afgeprijsd. Het verschil met een 32gb model is nu wel heel fors.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:53
Ik zat zelf te twijfelen om een ipad mini retina aan te schaffen, maar dan is dit eigenlijk een betere deal toch? (mits ik het grotere formaat ook echt handig vind)

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-06 18:39
Krijg je trouwens airmiles punten als je iets bij de dixons koopt?

• Michiel706
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-04 08:12
DeBolle schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:56:
[...]

Ja, mijn hele leven al. Serieus - vrijwel alles wordt op enig moment gewoon goedkoper of met korting verkocht. Jij valt over 11 dagen en het is mogelijk dat de verkoper tijdens jouw koop al op de hoogte was van de komende actie. Dan is er mogelijk wat te verhapstukken, anders niet. Anderszijds, is het ding nu minder waard voor jou of heb je er minder plezier van? Is het minder bruikbaar geworden? Wat is eigenlijk het punt dat jou doet steigeren als een door jou gekocht voorwerp goedkoper is geworden dan 11 dagen geleden?
Wat ga je doen indien een andere keten volgende week een tientje onder Dixons gaat zitten?
Ik val nergens over, ik baalde meer over het feit dat dat nou nèt ons moet overkomen. Wij zaten al een tijdje te overwegen voor een iPad en vorige week toch maar de knoop doorgehakt.
Maar zojuist van Dixons te horen gekregen dat wij het verschil gewoon retour krijgen. Ik zeg: goede service van Dixons, chapeau!
:)
kx22 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:28:
Krijg je trouwens airmiles punten als je iets bij de dixons koopt?
Bij Dixons kunnen er geen Airmiles meer gespaard worden, Airmiles zijn enkel in te wisselen.

Waarom duurt snoozen maar 9 minuten?

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-05 10:17
Super, bedankt voor de tip!

Juist voor mijn ouders op zoek naar een goede tablet als laptop replacer (die beslissing genomen nadat ik ze had gewaarschuwd dat ze hun 9 jaar oude Windows XP laptop na april niet meer moeten gebruiken voor mail, internetbankieren, online aankopen etc.).

Was al heel blij met het bericht dat de iPad 4 de prijs kreeg van de iPad2 (379,-), maar voor die 20 euro meer heb ik ze maar getipt om deze te nemen, kan net weer een jaartje langer mee.
Net besteld, wordt morgen bezorgd.

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-05 12:46

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Heeft iemand eigenlijk nog een shopcode voor Dixons?

ik kan me nog herinneren dat er een actie was met 5 euro's korting.

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-06 10:08
Awaken1 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:51:
Heeft iemand eigenlijk nog een shopcode voor Dixons?

ik kan me nog herinneren dat er een actie was met 5 euro's korting.
Ja hier een review schrijven.

• ijzere-rinus
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-01 22:54
Gister toevallig voor 449 bij de mediamarkt gehaald. Dom! Gelukkig niet voor mezelf maar voor een klant. Zou de mediamarkt coulant zijn en het verschil terugbetalen?!?? iemand ervaring hiermee?

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-06 23:35
ijzere-rinus schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:05:
Gister toevallig voor 449 bij de mediamarkt gehaald. Dom! Gelukkig niet voor mezelf maar voor een klant. Zou de mediamarkt coulant zijn en het verschil terugbetalen?!?? iemand ervaring hiermee?
Je kunt binnen 14 dagen prijsverschil vragen.
Laagste prijsgarantie
5.1 Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer de klant een aankoop doet in een vestiging van Media Markt (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na zijn aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt de klant van Media Markt het prijsverschil contant retour, de voorwaarden hiervan zijn:

a. Het product is nieuw, compleet in originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar.

b. Het prijsverschil moet door Media Markt controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of fysieke controle bij de betreffende aanbieder.

c. De betreffende aanbieder moet gevestigd zijn binnen een straal van vijftien km van de vestiging van Media Markt in Nederland waar de aankoop is gedaan.

d. Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel, dus niet via internet.

e. Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden (bijv. op het terrein van toelating in Nederland, garantie en/of service), demomodellen, beschadigde producten, etc.

f. Het prijsverschil moet aanwezig zijn op het moment dat de klant een beroep doet op de laagste prijsgarantie.

5.2 Het verschil wordt eenmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Media Markt en uitsluitend wanneer aantoonbaar is voldaan aan de hiervoor genoemde voorwaarden. De klant ontvangt een kopie van de originele aankoopbon.

5.3 Indien de klant bij aankoop in een vestiging van Media Markt kan aantonen dat het product elders en onder bovenstaande voorwaarden voordeliger kan worden aangeschaft, dan zal Media Markt het product voor dezelfde prijs leveren aan de klant.

[Voor 71% gewijzigd door OkeOkeOke op 19-03-2014 22:16]

• ijzere-rinus
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-01 22:54
Tnx OkeOkeOke. Heb ik morgen weer wat te doen!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-06 14:07
CapTVK schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:07:
Jammer dat de modellen met meer geheugen (32Gb/64Gb/128Gb) niet zijn afgeprijsd. Het verschil met een 32gb model is nu wel heel fors.
Precies dat heb ik ook. Weet niet of 16GB genoeg is... ik kijk er geen films mee en ook speel ik er games op. Beetje apps, foto's streamen en Skydrive/Dropbox en beetje muziek.

When the pink is snookered, Go for the brown

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:27
Ik heb een iPad 1 16GB gehad en als je niet aan Films, te veel Foto's/Muziek doet is het te doen. Klinkt logisch, maar als internet (only) device is het een prima ding. Je moet behoorlijk wat apps installeren om aan die 16GB te komen.

Daarnaast, OneDrive/Dropbox slaat natuurlijk niks op het interne geheugen op. Als je een behoorlijke foto collectie hebt dan is het wellicht krapjes...

Nog bedankt voor de tip overigens :)

• Cruzer
Ja maar de Ipad 1 had geen Retina, Retina verbruikt meer heb ik begrepen...

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 01:18
Bij de Mediamarkt en BCC is hij ook €399!

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-06 14:30
Solomon schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:14:
Bij de Mediamarkt en BCC is hij ook €399!
maar niet met 3 jaar garantie

...less is more

• Cruzer
Tja twijfel nog 16GB is mooie aanbieding maar 32GB is nog net beter... Maar is €150 extra :-(

• Boukiej88
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-06 07:55
Bij de Dixons in Breda (houtstroompassage uit m'n hoofd), krijg je nog eens 10% extra korting (winkel gaat dicht). Ik heb daar net een zwarte iPad Air 16gb gehaald voor €359!

• xingchen
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:26
ijzere-rinus schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 22:05:
Had de ipad air anderhalf week geleden geleden gekocht bij de mediamarkt voor 460 euro. Was er vandaag voor de laagste prijs garantie en heb zonder problemen 60 euro retour gekregen.

• Cruzer
Boukiej88 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:07:
Bij de Dixons in Breda (houtstroompassage uit m'n hoofd), krijg je nog eens 10% extra korting (winkel gaat dicht). Ik heb daar net een zwarte iPad Air 16gb gehaald voor €359!
_/-\o_ Dank je wel! Heb gisteravond de mijne gehaald: IPad Air 16GB Grijs. Prijsvoordeel van totaal 90€ kon ik niet laten liggen... Het is mijn 1e Ipad/Apple product.

• johncheese002
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

johncheese002

Life is a zero sum game.

Chille prijzen hoor! :D

Maar 16GB… :? IK heb een Nexus 7 (2013) met 32GB en zit al bijna aan mijn max.- vooral alle pdf/ebooks vreten ruimte. Daarnaast heb je niet echt een opslag in je iPad, zoals bij Android. Alles is Dropbox only, als ik mijn vader (iPad 3 retina gebruiker) mag geloven, dus altijd coms met inet nodig.

Maar voor de rest erg chill dat er een schappelijkere prijs gehanteerd wordt, komt er soms een nieuw model uit ofzo?

Terrified, mortified, petrified, stupified....by you! J. Nash "A Beautiful Mind."

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

johncheese002 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 01:27:
.. Daarnaast heb je niet echt een opslag in je iPad, zoals bij Android. Alles is Dropbox only, als ik mijn vader (iPad 3 retina gebruiker) mag geloven, dus altijd coms met inet nodig.
Tip voor vaderdag, koop hem een iPad voor dummies boek.
Dit is onzin namelijk.

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-06 12:09
Boukiej88 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 17:07:
Weet iemand of dit ook geld voor een vestiging rondom Zoetermeer?

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:19
@MrGangstaQ: Volgens mij zijn die allemaal al gesloten, alleen Delft, Den Haag, Rotterdam & Leiden hebben nog Dixons vestigingen.

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-06 16:59
.NCK schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:20:
@MrGangstaQ: Volgens mij zijn die allemaal al gesloten, alleen Delft, Den Haag, Rotterdam & Leiden hebben nog Dixons vestigingen.
Ho ho, hier in sneek zit er ook een!

• Samara
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-07-2022
?

[Voor 90% gewijzigd door Samara op 10-04-2014 15:43. Reden: laat maar]

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-06 13:34
Enskede ook nog :)

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-06 14:37
En in de gemiddelde V&D? Tenminste hier in Zwolle wel

• tweakernettie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-04 11:19
16 gb ipad air bij saturn Duitsland 379.

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online

Patrick89

PSN : Gamesource

D2FValinor had nog een algemene aanbieding :
128GB Air voor 469 :http://www.4allshop.nl/102033/apple-ipad-air-128gb-wifi-gray.html
http://tweakers.net/price...air-wifi-128gb-grijs.html

[Voor 40% gewijzigd door Patrick89 op 15-08-2014 15:29]

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 19:22

• umiel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-06 09:26
Was prijsfout, is alweer hersteld.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee