Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-11 16:26
Ik heb voor mijn vader onlangs bovenstaande telefoon aangeschaft.
Nu is het zo dat bij het beantwoorden van elke oproep de telefoon een kort trilsignaal geeft.
Mijn vader ervaart dit al zeer hinderlijk omdat hij de eerste woorden van de beller daardoor vaak niet verstaat.

Heb al zitten googlen maar kan niet vinden waar ik dit uit kan schakelen.
Iemand die me kan helpen?

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Als je op de telefoon op de bel-functie klinkt en dan naar de oproep-instellingen gaat, kun je misschien deze signaal wel uitschakelen. Ik weet het niet zeker, omdat ik een andere telefoon heb.

• Mich007
Is mijn vader dan de enige die dit als hinderlijk ervaart?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
Als je het kan instellen zit het bij de settings van de dialer app, zie je het daar niet, dan heb je pech

Strava

• Flitz76
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:15
Kan zijn dat ik twee merken door elkaar haal, maar volgens mij had mijn One SV hetzelfde en is het inderdaad bij de oproep instellingen aan te passen. Trilt het toestel daadwerkelijk bij totstandkoming van een gesprek of pas na een minuut?

• Mich007
Flitz76 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 17:42:
Kan zijn dat ik twee merken door elkaar haal, maar volgens mij had mijn One SV hetzelfde en is het inderdaad bij de oproep instellingen aan te passen. Trilt het toestel daadwerkelijk bij totstandkoming van een gesprek of pas na een minuut?
Hij doet dit echt bij de totstandkoming van een gesprek.
Ik zal deze week een keer kijken of het inderdaad bij de oproepinstellingen staat als ik bij mijn vader ben.
Pagina: 1