Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows 8 kan eigen netwerk niet vinden

Pagina: 1
Acties:

• xxexcalibur
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-04-2015
Goede dag allemaal,

Om maar even met de deur in huis te vallen, op mijn laptop is Windows 8 geïnstalleerd (zo gekocht, géén illegale versie) en sinds een week of zo kan ik geen verbinding meer maken met mijn draadloze netwerk. Iedereen die bij mij binnenkomt kan gewoon gebruik maken van mijn WiFi op zijn/haar telefoon. De verbinding staat ook helemaal niet meer in de lijst met gevonden draadloze verbindingen, wel die van de buren.

Ik heb al de verbinding opnieuw getracht te maken maar dan krijg ik de melding dat deze al bestaat (logisch want anderen kunnen wel er wel gebruik van maken).

Wie weet wat er aan de hand is en kan me helpen dit probleem op te lossen, bij voorbaat dank!

Groeten,

René

Trouwens; bedraad lukt wel

• RobinL94
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:31
Probeer eens de drivers van de wireless-kaart te verwijderen en de nieuwste te installeren.

Verwijderd

Op welk kanaal staat de WiFi te zenden? Vaak kan je deze info wel in een mobiele telefoon vinden.

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:43
- Systeemherstel naar een tijdstip waarop het wel werkte
- Netwerkdrivers opnieuw installeren
- Draadloze netwerk verwijderen uit de lijst met bekende netwerken en daarna opnieuw aanmelden

• xxexcalibur
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-04-2015
Ik zal dit weekend alle suggesties proberen.

Wordt vervolgd!