Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
Sinds vandaag heeft de Google Play Store een Devices afdeling voor de Nederlandse markt met scherpe prijzen.

The easiest way to enjoy online video and music on your TV.
Plug it into any HDTV and control it with your existing smartphone, tablet, or laptop. No remotes required. Cast your favourites from Google Play,YouTube, Netflix and Chrome to your TV with the press of a button.
Chromecast €35

The smart new phone from Google.
Nexus 5 helps you capture the everyday and the epic in fresh new ways. It's the slimmest and fastest Nexus phone ever made, powered by Android™ 4.4, KitKat®.

Nexus 5 (16GB, Black, White, Red) - € 349
Nexus 5 (32GB, BlackWhite, Red) - €399

Powerful, portable and made for what matters to you.
Now thinner, lighter, and faster — Nexus 7 brings you the perfect mix of power and portability and features the world’s sharpest 7” tablet screen.

Nexus 7 (16GB, Black, Wi-Fi only)- €229
Nexus 7 (32GB, Black, Wi-Fi only) - €269

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-09 20:56
Via deze link kan je de artikelen bestellen.

[ Voor 36% gewijzigd door WhySoSerious? op 19-03-2014 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Lekkere prijzen, met name de nexus 5 32GB is een stuk goedkoper dan bij de andere aanbieders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Nexus 7 moet je daar duidelijk niet zijn. Bij BCC, MM etc is de Nexus 7 32GB 233 euro: pricewatch: Asus Nexus 7 32GB WiFi (2013) Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:48

Perkouw

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 02:07:
Voor de Nexus 7 moet je daar duidelijk niet zijn. Bij BCC, MM etc is de Nexus 7 32GB 233 euro: pricewatch: Asus Nexus 7 32GB WiFi (2013) Zwart
Ben ik nou scheel of staat er bij Google 229? M.a.w. goedkoper bij Google dan bij de door jou aangehaalde shops?

Moet leren lezen, ging over het 16GB model. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Perkouw op 19-03-2014 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 13:41
Perkouw schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:25:
[...]

Ben ik nou scheel of staat er bij Google 229? M.a.w. goedkoper bij Google dan bij de door jou aangehaalde shops?
Vrees dat je scheel bent. Hij heeft het over het 32GB model... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:48

Perkouw

Moderator General Chat
TheLostSonOfGod schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:27:
[...]

Vrees dat je scheel bent. Hij heeft het over het 32GB model... :+
Geniaal, inderdaad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-03 22:34
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 02:07:
Momenteel ja. Waarschijnlijk omdat MediaMarkt zijn prijs heeft aangepast, en daar gaat BCC in mee met zijn webshop (of vica versa).

Al is €269,- iets teveel van het goede, aangezien ik de Nexus 7 FHD 32GB, ik geloof, eind oktober 2013 voor ongeveer €260 incl. verzenden heb gekocht. Moet wel zeggen dat ik het een goede ontwikkeling vind dat Google zijn hardware nu ook in Nederland aanbiedt. Waar ik wel bang voor ben is dat de opvolgers van de apparaten die nu in de Playstore staan, niet meteen in de Nederlandse Playstore te verkrijgen zullen zijn. Voor de 'early adopters' zal er dus niet veel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:20
Het maakt weinig uit volgens mij, want de rest is direct meegegaan in de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillonde
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 11:17
NotSoSteady schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:56:
Het maakt weinig uit volgens mij, want de rest is direct meegegaan in de prijs.
Netto dus wel een vooruitgang. En ik neem aan dat de devices bij de release nu ook meteen voor de google-prijzen verkrijgbaar zijn (zonder Duitse import).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:20
Gillonde schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:03:
[...]

Netto dus wel een vooruitgang. En ik neem aan dat de devices bij de release nu ook meteen voor de google-prijzen verkrijgbaar zijn (zonder Duitse import).
De lancering van de Nexus 5 in Nederland verliep gewoon via LG Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillonde
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 11:17
NotSoSteady schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:04:
[...]

De lancering van de Nexus 5 in Nederland verliep gewoon via LG Benelux.
Klopt, maar dat was wel duurder dan een toestel uit de Duitse playstore kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:31
Sheva schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:35:
Ik heb de Chromecast besteld, maar de aankoop geannuleerd. Worden geen kosten voor in rekening gebracht, omdat ik dat binnen 15 min deed. Maar krijg ik mijn geld dan terug via de Wallet of terug op mijn prepaid CC? En wanneer? Kan het op internet niet duidelijk krijgen, wellicht dat iemand het hier wél weet?
Trouble schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:40:
[...]

Bij mijn bevestigingsmail staat het volgende bovenaan: U heeft een aankoop gedaan op Google Play. Er worden pas kosten in rekening gebracht nadat uw bestelling is verzonden.

Is er wel al geld van je cc afgehaald?
Omdat het in het andere topic niet mocht, even hier.

Ingaande op het bovenstaande: Geld schreven ze direct af. Eerst een euro ter verificatie, die heb ik wel al terug ontvangen. Daarna 41,- afgeschreven, die eurotjes zijn nog niet terug. Weet iemand wanneer ik deze terug krijg en waar? In de wallet of op mijn prepaid CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 08:13
Tot nog toe zijn de annuleringen die ik in de playstore heb gedaan altijd teruggestort op mijn cc, dit was ook het geval toen ik nog een prepaid cc gebruikte. Het kon wel een weekje duren, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
three2five schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:32:
Tot nog toe zijn de annuleringen die ik in de playstore heb gedaan altijd teruggestort op mijn cc, dit was ook het geval toen ik nog een prepaid cc gebruikte. Het kon wel een weekje duren, maar dat weet ik niet zeker.
Bedankt! Dan weet ik waar ik aan toe ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05:46
Hoeveel zijn de verzendkosten en wat is de verzendtijd ongeveer? Ik zie het nergens staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:21
Klik iets aan om te bestellen;
Bij de chromecast 3 euro standaard en anders 6 euro verzenden, verschilt bij de nexus weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:50
Ze werken lekker snel. Gisterenavond laat Chromecast besteld en net mail gehad dat hij verzonden is :)
Zou dus 3-6 dagen gaan duren met de standaard verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 07:25

JT

VETAK y0

Ze hebben zeker niet toevallig ook de mogelijkheid geintroduceerd om gift card tegoed toe te voegen met een NL account?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:50
JT schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:55:
Ze hebben zeker niet toevallig ook de mogelijkheid geintroduceerd om gift card tegoed toe te voegen met een NL account?
Krijg nu dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.imagedrop.nl/users/public/j26805wisselenb100.png
Dat was eerst niet zo toch? Heb alleen geen codes om te proberen :P

[ Voor 8% gewijzigd door jip_86 op 19-03-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Kun je hier aanschaffen:
http://www.playcardgiftcodes.nl/google-play-gift-card.php

LET OP! HARDWARE AANSCHAFFEN LIJKT NIET MOGELIJK MET PLAYSTORE TEGOED.

Levertijd 30 seconden. Betalen met iDeal.

Je betaald 2,99 extra. Maar een creditcard is ook niet geheel gratis.

[ Voor 21% gewijzigd door BMTN op 20-03-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:05
JT schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 17:55:
Jawel,die optie bestaat al meer dan een half jaar voor nl account,heb een x in duitsland gekocht en voor me nl acc gebruikt,werkt gewoon.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMTN schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:50:
Kun je hier aanschaffen:

Wat een onzin. Als ik bij Apple een giftcard koop van 25 euro dan kost dat ook 25 euro. Google heeft dit gewoon heel slecht voor elkaar. Je kunt zoveel verschillende giftcards kopen bij de AH bijvoorbeeld maar geen Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 20:49:
[...]

Wat een onzin. Als ik bij Apple een giftcard koop van 25 euro dan kost dat ook 25 euro. Google heeft dit gewoon heel slecht voor elkaar. Je kunt zoveel verschillende giftcards kopen bij de AH bijvoorbeeld maar geen Google.
Is ook geen dienst van Google. Kaarten zijn in Duitsland gewoon te koop voor de aangegeven waarde. Iemand ziet handel zolang Google die kaarten nog niet aanbiedt in Nederland en vraagt daarvoor een fee van 2,99.

Ik neem aan dat Google binnenkort deze kaarten in Nederland gaat aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veryip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:03

veryip

Nikon D7000 + Glas

BMTN schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:50:
Kun je hier aanschaffen:

Volgens mij kan je met je google play tegoed (verkregen door een gift card) helemaal geen Chromecast kopen. Ik kan in ieder geval bij het betaalproces nog steeds alleen met creditcard betalen. Ik kan mijn google play tegoed wél gebruiken voor de aanschaf van een app...

iemand een tip/workaround :?

https://play.google.com/intl/ALL_us/about/card-terms.html
Items ineligible for purchase using gift card include subscriptions, as well as items in the device section of Google Play including hardware such as phones, tablets and related device accessories.
staat dus blijkbaar ook in de voorwaarden...

[ Voor 20% gewijzigd door veryip op 20-03-2014 10:38 ]

Nikon D7000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde ondervonden net een playkaart van 52,99 gekocht.
Ik kan er helaas geen chromecast
mee kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMTN
  • Niet online
Wel vreemd dat Google tegoeden in de Playstore uitsluit voor aanschaf van hardware. Bij abonnementen kan ik me nog iets voorstellen.

Zou een vriendelijk mailtje richting Google nog helpen?

Ik heb een waarschuwing in mijn post gezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
Sheva schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:47:
[...]

[...]

Omdat het in het andere topic niet mocht, even hier.

Ingaande op het bovenstaande: Geld schreven ze direct af. Eerst een euro ter verificatie, die heb ik wel al terug ontvangen. Daarna 41,- afgeschreven, die eurotjes zijn nog niet terug. Weet iemand wanneer ik deze terug krijg en waar? In de wallet of op mijn prepaid CC?
Ter info voor vragen in de toekomst: Dezelfde dag nog ontvangen op mijn CC, doet Google netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-09 11:26
Is er iemand die ook veel problemen heeft met het betalen van een bestelling d.m.v. Rabo Basecard? Het lukt mij niet om daarmee te betalen. Eerst was mijn kaart geblokkeerd bij mijn bestelling in de Play Store (devices) omdat ze wellicht fraude vermoedden. Dit was natuurlijk niet het geval, blokkade is opgeheven, maar ik kan nog steeds niet betalen :-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

BMTN schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:40:
Wel vreemd dat Google tegoeden in de Playstore uitsluit voor aanschaf van hardware. Bij abonnementen kan ik me nog iets voorstellen.

Zou een vriendelijk mailtje richting Google nog helpen?

Ik heb een waarschuwing in mijn post gezet!
Ik vrees dat dat met marges te maken heeft. Die bonnen zullen ze wel weg moeten zetten tegen bv 3/4 van de nominale waarde bij hun resellers. Op hardware waar al nauwelijks marge op zit betekent dat dat je zomaar nog eens een kwart inlevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 07:25

JT

VETAK y0

jip_86 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:17:
[...]

Krijg nu dit:

[afbeelding]
Dat was eerst niet zo toch? Heb alleen geen codes om te proberen :P
Volgens mij was er 1 plek die je als achterdeur kon gebruiken (vorige week achter gekomen) en dat is die jij toont. Maar ik zie nu ook in de Play Store de mogelijkheid om codes in te voeren. Volgende week ben ik in Duitsland, gelijk een kaart aanschaffen :) Eindelijk.
Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 20:49:
[...]

Ik heb 1001 redenen om vooral geen Apple te willen. Maar wat betreft tegoed voor in de appwinkel moet Google toch echt z'n meerdere erkennen in Apple...Alleen CC als mogelijkheid, gewoon ruck.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lappiehero
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:47
Iemand al ervaring met levering van Google?

Heb zelf op 21 maart een Chromecast bestelt. Hierbij gekozen voor 3 tot 6 werkdagen levertijd.
Krijg ik op 26 maart een mail dat deze het magazijn heeft verlaten. Bij deze vraag ik me af of ik deze dagen niet al mag meetellen?

Nou ja dan maar nagerekend vanaf de 26ste maar ik kom niet net als de klantenservice uit op 9 april als uiterlijke leverdatum |:(

Al met al ben ik er nog niet uit hoe ik mijn betaling met prepaid creditcard vond gaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:14
lappiehero schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:27:
Nou ja dan maar nagerekend vanaf de 26ste maar ik kom niet net als de klantenservice uit op 9 april als uiterlijke leverdatum |:(
Ik heb ook de 21e besteld en de 26e schijnt de Chromecast verzonden te zijn.
Maar ik snap niet hoe je tot 9 april komt hoor, vandaag is vanaf 26 maart de 6e werkdag (26e niet meegerekend)
Ik vraag me af of het nog lang gaat duren. Zelfs uit China krijg ik soms sneller geleverd.

Edit: daarnet (16:40) toch nog bezorgd, dus ik ben blij :)

[ Voor 34% gewijzigd door Exar op 03-04-2014 16:54 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Pagina: 1