Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows 8.1 Driver ADMTEK 8511 USB to fast Ethernet

Pagina: 1
Acties:
  • 347 views

• chesini0001
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-02-2021
Bestaat er een driver voor Windows 8.1 voor ADMTEK 8511 USB to fast Ethernet en is die ergens downloadable ? (of course we love Microsoft for their extraterrestrial tremendous driver support)

[ Voor 5% gewijzigd door chesini0001 op 18-03-2014 21:23 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
chesini0001 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 21:19:
Bestaat er een driver voor Windows 8.1 voor ADMTEK 8511 USB to fast Ethernet en is die ergens downloadable ? (of course we love Microsoft for their extraterrestrial tremendous driver support)
Kijk eens bij de fabrikant van de adapter, deze hoort voor de drivers te zorgen, niet Microsoft.

Verwijderd

Neen, ADMtek heeft geen driver uitgebracht voor hun ADM8511 chipje i.c.m. Win8.

Erg makkelijk op Microsoft te bashen dat zij niet alle goedkope prutshardware ondersteunen.

Je zou deze nog kunnen proberen http://www.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=835400

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2014 21:34 ]

• chesini0001
Geen nood, ik zal wel een andere gaan kopen die wel een 8.1 driver heeft. Daar wordt Gates weer wat rijker van. Noem dat bashen, ik noem dat intelligente oplichting. Stel dat Electrabel of Nuon morgen beslist om de spanning te wijzigen van 220V naar 450V. Ze hebben dat recht. Zou u gelukkig zijn fridgie ? Je mag uw ijskast en freezer dan volgende maand buitengooien. Of een transfo kopen. Het is altijd prijs: voor de koelkast- of voor de transfoleveranciers. Amai, wat zijn wij naïef op deze planeet.

Verwijderd

jaja want Gates heeft aandelen ADMtek.

U had in de tijd tussen uw vorige Windows versie en de huidige kunnen leren hoe een stuurprogramma te programmeren en zodoende de geliefde ADM8511 correct aan te kunnen sturen onder Win8.1

Alles heeft een bepaalde levensduur, zo ben ik niet blij dat er voor WinXP binnenkort geen updates meer uitkomen en deze a-sociale kapitalistische samenleving mij dwingt een nieuwe Windows versie aan te schaffen.

Dus uit protest heb ik een iMac aangeschaft, de boom in met Ome Bill.

• chesini0001
Fridgie, als ik de uren die ik aan de windows-rommel al heb verstookt zou optellen, dan kom ik zeker aan 800 uur x 50 EUR = 40.000 EUR. Een kapitaal. Van efficiëntie gesproken, de Egyptenaren waren 100 keer beter dan Redmond.. Pas op, het kan ook aan mij liggen hoor, waarschijnlijk een beetje dom om de Redmond-logica te kunnen volgen. De wereld ligt open voor Apple & Co. Ik koop een nieuwe PC met W8.1 maar kan er niets mee aanvangen owv geen internet owv geen driver voor adapter. Zover denken ze niet in Redmond. En de hardwarefabricanten denken er ook niet aan, neen, geen enkel adaptertje of zo, dat zou hun 1 euro winst kunnen kosten. It's a shame (dat ze die euro zouden missen).

En neen, ik weiger van drivers te schrijven.

En neen, ik weiger uren te spenderen in het onderzoeken van driver compatibiliteitsmodussen.

En ja, nu snap ik waarom Balmer buiten is gevlogen: het heeft geen zin om touch OS'sen op de markt te gooien als je als fabricant nog niet in staat bent om een standaard internetaansluiting te configureren, ook al is de adpaterdriver niet meer recent. Wel, run dan een driverscan en doe een update. Triestige bende.

Uiteindelijk zijn er maar 2 goede It-fabricanten geweest: Digital en IBM. De rest zijn poenscheppers.

Verwijderd

Welkom in de wereld van het kapitalisme.

Want die ene € die zouden kunnen investeren in een stuurprogramma voor Win 8.1 heeft als resultaat
  1. Aandeelhouders gaan zeuren, want $bedrijf doet onvoldoende om winst te genereren.
  2. Nieuwe hardware verkopen levert geld op.
Als jij een hardware bedrijf zou hebben met werknemers in dienst, die weer op hun beurt voor een gezin moeten zorgen, zou jij ook wel twee keer nadenken oude hardware te ondersteunen, dat levert namelijk helemaal geen geld op.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2014 22:57 ]

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:45
Dus omdat ADMTek geen Windows8 driver voor hun hardware uitbrengt is Microsoft de boosdoener?

Je weet toch wel dat het twee verschillende bedrijven zijn en dat Microsoft niet verantwoordelijk is voor de drivers van ADMTek?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 18:59
Misschien dom, maar kun je niet gewoon een windows 7 of vista driver pakken en die via het installatieproces installeren? :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
* Windows 8 (of ander nieuw OS) drivers mini-FAQ + beleid *

Sowieso is dit geen processor, moederbord of geheugen.

Move PMG -> OH en dicht wegens geen (leesbare) inzet en iig niet beleidstopic erover gelezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.