Fridgie, als ik de uren die ik aan de windows-rommel al heb verstookt zou optellen, dan kom ik zeker aan 800 uur x 50 EUR = 40.000 EUR. Een kapitaal. Van efficiëntie gesproken, de Egyptenaren waren 100 keer beter dan Redmond.. Pas op, het kan ook aan mij liggen hoor, waarschijnlijk een beetje dom om de Redmond-logica te kunnen volgen. De wereld ligt open voor Apple & Co. Ik koop een nieuwe PC met W8.1 maar kan er niets mee aanvangen owv geen internet owv geen driver voor adapter. Zover denken ze niet in Redmond. En de hardwarefabricanten denken er ook niet aan, neen, geen enkel adaptertje of zo, dat zou hun 1 euro winst kunnen kosten. It's a shame (dat ze die euro zouden missen).
En neen, ik weiger van drivers te schrijven.
En neen, ik weiger uren te spenderen in het onderzoeken van driver compatibiliteitsmodussen.
En ja, nu snap ik waarom Balmer buiten is gevlogen: het heeft geen zin om touch OS'sen op de markt te gooien als je als fabricant nog niet in staat bent om een standaard internetaansluiting te configureren, ook al is de adpaterdriver niet meer recent. Wel, run dan een driverscan en doe een update. Triestige bende.
Uiteindelijk zijn er maar 2 goede It-fabricanten geweest: Digital en IBM. De rest zijn poenscheppers.