Toon posts:

Tot hoever kan de k6-2-550 OC-ed worden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey all,

Ja, een beetje armoedig, maar ik werk dus nog steeds op een K6-2-350@400. Niet echt snel, licht onstabiel, maar werkbaar. En ik heb geen geld voor iets geils (Athlon, P3). Dus: dan maar een k6-2 of 3. En aangezien ik niet bijster onder de indruk ben van de 3 wil ik wat geld sparen en de 2-550 kopen. Vraag: tot hoever is die op te klokken op mijn asus p5a-bord? Met gewone koeling wel te verstaan. OK, ik weet ook wel dat er geen garantie te geven is, maar ik hoop gewoon op wat ervaringsverhalen. Harry (?) wat heb jij ook al weer?

En wat levert die 150 MHZ extra mij op? (van de huidige 400 naar de 550 dus...)

Greets,

da

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:22

Stropdas

Insert subtitle here

Je zal hem weinig kunnen opfokken denk ik, en het is dan toch maar 150 MHz meer dan nu, ik denk dat je het niet echt merkt, je kan waarschijnlijk beter meer geheugen kopen. Hoeveel heb je nu?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Wacht nog effe en koop dan een Athlon classic, want als de winkels gaan overstappen naar de Athlon Thunderbird, worden de Classics goedloper :), maarja weer eenn nieuwe moederbord etc.....

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Inderdaad schiet je daar weinig mee op...

Ik heb ook nog als 2e machine mijn K6-3-450 en die vind ik stukken sneller, alleen die is niet meer te koop.
Een vriend van mij heeft nog wel de k6-3-400 weten te vinden, die is stukken sneller dan een overgeklokte k6-2

En ik denk dat als je de 550 zou kopen dat die al aan het plafond van zijn kunnen zit! http://back.to/hardware

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:20

Exterazzo

Qeasy

Als je die 500 gaat overclocken heb je toch wel meer als 150 Mhz winst

Audentia

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Een vriend van mij heeft nog wel de k6-3-400 weten te vinden,
Die is precies hetzelfde als de K6-3-450MHz heb ik ontdekt! :(
Je kunt hem gerust op 450MHz, 2,4V zetten zonder extra cooling...

Een AMDK6-2 550 kun je niet overklokken, dat is al een overklokte 500 net zoals de 450 een overklokte 400 is.
Pagina: 1