Beste Tweakers,
Op dit moment heb ik een Asus N56VZ, prima apparaat, precies wat ik nodig heb.
Echter moet ik sinds kort veel (internationaal) reizen, in het vliegtuig is de laptop net te groot om uit te klappen om te werken en hij is vrij zwaar. Om deze redenen zit ik eraan te denken een andere laptop te halen.
De eisen:
- Lichte laptop
- Snel, op dit moment heb ik een full voltage i7, dus ik wil sowieso een i7 terug.
- Minimaal 1920x1080 resolutie
- Windows
- Moet een potje LoL aankunnen (in de avond wil ik soms in het hotel een spelletje doen)
De laptop wordt 2 tot 5 dagen in de week, 12 uur per dag gebruikt. Keyboard van mijn Asus voldoet en ik wil iets soort gelijks terug.
Als er een tablet mogelijkheid is, is dat leuk meegenomen.
Ik wil niet al teveel bijleggen op mijn laptop, budget is €1.200, tenzij het onmogelijk is met mijn eisen. Dit is namelijk wat ik gevonden heb:
pricewatch: Acer Aspire S7 392-74508G25twss
Erg mooie laptop, ik weet alleen niet of 'ie geschikt is voor het gebruik en tevens is 'ie vrij prijzig.
pricewatch: Asus Zenbook Touch UX301LA-C4006H
Te flashy uiterlijk, als het gewoon grijs geborsteld staal was, was het prima.
pricewatch: Lenovo Yoga 2 Pro (13-00179)
Lijkt vrij geschikt, ik wil dan niet de oranje versie. Alsnog, boven budget.
pricewatch: Lenovo Thinkpad Yoga 20CD0038MH
pricewatch: Dell XPS 13 (9333-0987)
Lijken prima, maar weer boven budget.
Het is nog niet zeker dat ik de laptop ga bestellen (oa de prijs is van belang) dus steek niet teveel tijd in mij helpen! Alvast bedankt.
Op dit moment heb ik een Asus N56VZ, prima apparaat, precies wat ik nodig heb.
Echter moet ik sinds kort veel (internationaal) reizen, in het vliegtuig is de laptop net te groot om uit te klappen om te werken en hij is vrij zwaar. Om deze redenen zit ik eraan te denken een andere laptop te halen.
De eisen:
- Lichte laptop
- Snel, op dit moment heb ik een full voltage i7, dus ik wil sowieso een i7 terug.
- Minimaal 1920x1080 resolutie
- Windows
- Moet een potje LoL aankunnen (in de avond wil ik soms in het hotel een spelletje doen)
De laptop wordt 2 tot 5 dagen in de week, 12 uur per dag gebruikt. Keyboard van mijn Asus voldoet en ik wil iets soort gelijks terug.
Als er een tablet mogelijkheid is, is dat leuk meegenomen.
Ik wil niet al teveel bijleggen op mijn laptop, budget is €1.200, tenzij het onmogelijk is met mijn eisen. Dit is namelijk wat ik gevonden heb:
pricewatch: Acer Aspire S7 392-74508G25twss
Erg mooie laptop, ik weet alleen niet of 'ie geschikt is voor het gebruik en tevens is 'ie vrij prijzig.
pricewatch: Asus Zenbook Touch UX301LA-C4006H
Te flashy uiterlijk, als het gewoon grijs geborsteld staal was, was het prima.
pricewatch: Lenovo Yoga 2 Pro (13-00179)
Lijkt vrij geschikt, ik wil dan niet de oranje versie. Alsnog, boven budget.
pricewatch: Lenovo Thinkpad Yoga 20CD0038MH
pricewatch: Dell XPS 13 (9333-0987)
Lijken prima, maar weer boven budget.
Het is nog niet zeker dat ik de laptop ga bestellen (oa de prijs is van belang) dus steek niet teveel tijd in mij helpen! Alvast bedankt.