Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:52

page404

Website says no

Topicstarter
Ik snap er niks van. Heb al de pricewatch door zitten spitten, ebay en Amazon, en zelfs al een keer via dx.com een USB 3.0 hub gekocht van zo'n 24$. Die laatste ligt nu in de prullenbak, vandaar dit topic.
In de pricewatch staan er hoogstens 4 a 5, maar over kwaliteit is weinig bekend; reviews zijn er niet.

Is er nou echt geen markt voor USB 3.0 hubs? Waarom worden die dingen niet massaal aangeboden?

Heeft iemand een tip voor een fatsoenlijke hub? Niet te fragiel, niet teveel felblauwe LEDs, en minimaal 4 poorten. Kom maar door!

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvogs
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-09 08:34
Bedoel je zoiets?

pricewatch: Conceptronic 4 Ports USB Hub USB 3.0

Staat ook een review over. En kost ongeveer 30 euro (Plus verzendkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze toevallig gemist?
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Move OH -> Componentenaankoopadvies

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

Topicstarter
eeeh, ja, sowwy :/ wist dat er zo'n topic moest zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CKSotos
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 19:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Persoonlijk vind ik die hubs onhandige dingen, een noodzakelijk kwaad zullen we maar denken. Maar het zou een reden kunnen zijn dat ze niet zo populair zijn. En waarom die dingen tot overmaat van ramp ook nog eens geregeld stuk gaan is me ook een raadsel.

En dan die marketing. De paradigit hub heet een 4 poorts hub te zijn, en dat klopt. Maar 1 van die poorten heb je nodig om de hub zelf aan te sluiten....hou je 3 poorten over. Je bent 1 poort kwijt aan je hub, dus effectief heb je nu 3 poorten waar er voorheen 1 was: winst 2 poorten.
Dus een 4 poorts hub geeft je een winst van 2 poorten. Dat zou je toch ook niet denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

Topicstarter
Bijzonder inderdaad. Die hub die ChristianK noemt levert inderdaad maar 2 poorten op.
Het is inderdaad een noodzakelijk kwaad voor mij, al mijn usb poorten zitten aan de achterkant. En ik wil er gewoon makkelijk bij kunnen. Ik wil best iets meer betalen, als dat ding maar betrouwbaar is en ik er inderdaad een paar extra poorten aan overhoud.

Pagina: 1