• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:49

page404

Website says no

Topicstarter
Ik snap er niks van. Heb al de pricewatch door zitten spitten, ebay en Amazon, en zelfs al een keer via dx.com een USB 3.0 hub gekocht van zo'n 24$. Die laatste ligt nu in de prullenbak, vandaar dit topic.
In de pricewatch staan er hoogstens 4 a 5, maar over kwaliteit is weinig bekend; reviews zijn er niet.

Is er nou echt geen markt voor USB 3.0 hubs? Waarom worden die dingen niet massaal aangeboden?

Heeft iemand een tip voor een fatsoenlijke hub? Niet te fragiel, niet teveel felblauwe LEDs, en minimaal 4 poorten. Kom maar door!

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

• Salvogs
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03:08
Bedoel je zoiets?

pricewatch: Conceptronic 4 Ports USB Hub USB 3.0

Staat ook een review over. En kost ongeveer 30 euro (Plus verzendkosten).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze toevallig gemist?
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Move OH -> Componentenaankoopadvies

Soittakaa Paranoid!

• page404

page404

Website says no

Topicstarter
eeeh, ja, sowwy :/ wist dat er zo'n topic moest zijn...

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Persoonlijk vind ik die hubs onhandige dingen, een noodzakelijk kwaad zullen we maar denken. Maar het zou een reden kunnen zijn dat ze niet zo populair zijn. En waarom die dingen tot overmaat van ramp ook nog eens geregeld stuk gaan is me ook een raadsel.

En dan die marketing. De paradigit hub heet een 4 poorts hub te zijn, en dat klopt. Maar 1 van die poorten heb je nodig om de hub zelf aan te sluiten....hou je 3 poorten over. Je bent 1 poort kwijt aan je hub, dus effectief heb je nu 3 poorten waar er voorheen 1 was: winst 2 poorten.
Dus een 4 poorts hub geeft je een winst van 2 poorten. Dat zou je toch ook niet denken?

• page404

page404

Website says no

Topicstarter
Bijzonder inderdaad. Die hub die ChristianK noemt levert inderdaad maar 2 poorten op.
Het is inderdaad een noodzakelijk kwaad voor mij, al mijn usb poorten zitten aan de achterkant. En ik wil er gewoon makkelijk bij kunnen. Ik wil best iets meer betalen, als dat ding maar betrouwbaar is en ik er inderdaad een paar extra poorten aan overhoud.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee