Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

zwarte verspringende vlakken in chrome

Pagina: 1
Acties:

• Metaltoby
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-11 15:15
Ik heb als ik internet in chrome bekijk zwarte verspringende vlakken maar mijn virusscanner kan niets vinden (Kapersky)

Wie kent dit probleem?

• Metaltoby
Nu start mijn pc na een grondige virusscan niet meer op en blijft hangen (zwart scherm en muispointer in het midden). na het windows startlogo (W7).

Wie kan mij helpen? 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Metaltoby op 18-03-2014 15:38 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Begin ajb met ons te helpen door veel meer informatie te geven, zoals inderdaad het OS. Is alles uptodate? Add-ons die in de weg zitten? Heb je het niet in andere browsers of andere programma's? Zie je iets relevants in je event log? Immers hoeft het niet perse malware te zijn.

Als wel malware: probeer ook een van de andere scanners zoals hier in B&V besproken, en kijk ook even 'met de hand' naar de lijst lopende processen, niets verdachts?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-11 22:51
Schakel de hardwareversnelling in Chrome eens uit.

• Metaltoby
Bedankt voor de reacties.
Hierbij het driver up to date systeem:
http://nl.hardware.info/usersystemen/16615/sod-triple-7970

Ik heb kapersky system security en Malwarebytes antimalware gebruikt. ook heb ik de hardwareversnelling uitgezet. (waarom). Add ons zijn uitgezet. Er werden een paar gevaren gevonden die werden verwijderd maar het probleem is niet opgelost.

eventlog:
de kennisgevingsubscriver van winlogon (GP client) was niet beschikbaar

kan de beschrijving van de gebeurtenis: Sign in assistant niet vinden.

[ Voor 23% gewijzigd door Metaltoby op 19-03-2014 10:40 ]

• Metaltoby
1: De paginahashes van een installatiekopiebestand zijn niet geldig. Mogelijk is het bestand onjuist ondertekend zonder paginahashes of is het bestand beschadigd vanwege een onbevoegde wijziging. De ongeldige hashes kunnen duiden op een schijffout.

Bestandsnaam: \Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\comx64.dll

2: De HomeGroup Provider-service is afhankelijk van de Function Discovery Provider Host-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart:
Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.

3: Aangepaste DLL-bestanden worden voor elke toepassing geladen. De systeembeheerder moet de lijst met DLL-bestanden controleren en zorgen dat de bestanden gerelateerd zijn aan vertrouwde toepassingen.

[ Voor 43% gewijzigd door Metaltoby op 19-03-2014 10:45 ]

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-11 22:51
Metaltoby schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:41:
1: De paginahashes van een installatiekopiebestand zijn niet geldig. Mogelijk is het bestand onjuist ondertekend zonder paginahashes of is het bestand beschadigd vanwege een onbevoegde wijziging. De ongeldige hashes kunnen duiden op een schijffout.

Bestandsnaam: \Device\HarddiskVolume6\Windows\System32\comx64.dll
Laat in deze volgorde checkdisk en system file checker eens hun werk doen.
Pagina: 1