Na reeds veel forums te hebben afgezocht naar een oplossing helaas nog niks kunnen vinden.
Ik zal het scenario beschrijven.
Er wordt in een bedrijfsnetwerk gewerkt met outlook op de terminal server, helaas wordt er om de zoveel weken het briefpapier aangepast en tot heden wordt dit met de hand gedaan voor elke gebruiker.
Edit:(briefpapier/template voor outlook nieuw bericht verzenden)
Wat is de kortste klap om dit automatisch te doen of dat de gebruiker dit zelf kan instellen?
Zelf heb ik in het verleden wat dingen voorbij zien komen met register tweaks en dergelijke dingen maar daar wordt ik niet veel wijzer van.
Alvast bedankt!
Ik zal het scenario beschrijven.
Er wordt in een bedrijfsnetwerk gewerkt met outlook op de terminal server, helaas wordt er om de zoveel weken het briefpapier aangepast en tot heden wordt dit met de hand gedaan voor elke gebruiker.
Edit:(briefpapier/template voor outlook nieuw bericht verzenden)
Wat is de kortste klap om dit automatisch te doen of dat de gebruiker dit zelf kan instellen?
Zelf heb ik in het verleden wat dingen voorbij zien komen met register tweaks en dergelijke dingen maar daar wordt ik niet veel wijzer van.
Alvast bedankt!
[ Voor 5% gewijzigd door sensou op 18-03-2014 14:51 . Reden: Incomplete informatie/ verwarrende informatie ]