help?

Pagina: 1
Acties:
  • 398 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben op zoek naar een goede laptop die maximaal 900 moet gaan kosten, aangezien ik er geen verstand van heb, probeer ik het maar op het forum..

het spel wat ik er sowieso op wil spelen is league of legends, en het moet natuurlijk geen miskoop zijn dat ik er na een half jaar geen andere spellen op kan spelen ( zo als een nieuw spel )

alvast bedankt mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Ik dacht even dat je vast zat in een lift, maar valt mee dus.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:19
Pricewatch al gebruikt? Zitten genoeg filters op om je mee op weg te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb helemaal geen verstand van laptops.. ben een mega noob k zoek alleen op intelcore 1.7 en voor de rest puuwww geen idee had gehoopt dat jullie me konden helpen? En mijn excusses voor het onderwerp maar eigenlijks is het wel een help :$ zijn er mensen die mij willen helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-08 22:55
GoT heeft een aantal post-requirements. Zo moet je o.a. zelf gezocht hebben, een wat specifiekere vraag hebben en wat uitgebreider uitleggen wat je wilt. En doe eens een topic change, want ik dacht ook dat je in grote nood was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:34

Baggeraar

Wat een gebagger..

Op tweakers verwachten we gewoon wat meer inzet, dus eerst LAA beleid lezen LAA beleid
daarna lees je de laatste Laptop BBG reviews: Laptop Best Buy Guide: februari 2014
en op basis daarvan stel je je vraag.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinRock
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-03-2018
Gewoon een laptop met een Full HD resolutie aanschaffen, Intel i5 of hoger en een dikke Nvidia kaart.
Begin nooit aan een on-board videokaart is mijn mening.
Acer, Toshiba, Packerd Bell, Medion etc zou ik zelf ook nooit aan beginnen.
Asus of Lenovo lijkt me een goede optie voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 17:54
Wat handig is om te weten is hoeveel inch je beeldscherm moet zijn. En wanneer je het hebt over 'nieuwe spellen' of je grafisch intenstieve spellen bedoelt en of je ze ook nog op ultra met 60 fps wilt kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Het is duidelijk dat er een gebrek is aan eigen inzet. Omdat de reacties daar tot nu toe vooral over gingen, en niet inhoudelijk, sluit ik het topic. Neem eerst Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) en LAA beleid door; daar staan de richtlijnen in. Als je het woord noob kent en een topic kan openen dan heb je toch wel enige ervaring met het gebruik van internet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.