Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nederlandse Play Store laat gebruikers films huren en kopen

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
nieuws: Nederlandse Play Store laat gebruikers films huren en kopen

Ik kan mij vergissen, maar Google's Play Store accepteert toch alleen creditcards? Hoe kunnen gebruikers van de Nederlandse Play Store dan spul huren en kopen?

Heb wel eens wat gelezen over giftcards en virtuele creditcards, maar het is toch niet netjes dat iDeal (of zelfs Paypal) niet geaccepteerd wordt?

Of loop ik achter :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-11 14:00
Je kunt tegenwoordig bij veel providers ook via de telefoonrekening betalen in de Play Store.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Raven schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:34:
nieuws: Nederlandse Play Store laat gebruikers films huren en kopen

Ik kan mij vergissen, maar Google's Play Store accepteert toch alleen creditcards? Hoe kunnen gebruikers van de Nederlandse Play Store dan spul huren en kopen?
Veel mensen hebben ook gewoon creditcards= hoor. Bij ING krijg je die gewoon bij je betaalrekening. En, inderdaad, zoals Verona27 zegt: carrier billing.

Ik ben helemaal geen stagiair