Ik bezit over de Corsair Carbide 330R en wil de stock fan`s gaan vervangen en een extra fan plaatsen. Totaal 3 fans.
2x 140mm, 1x 120mm.
Graag hoor ik van jullie wat advies i.v.m. met het nooit aanschaffen van fans, wel ben ik bewust van de airflows in systemen hier heb ik mij al in verdiep.
Ben al een tijd opzoek naar nieuwe fans ik lees en hoor veel over de Noctua fans die resultaat boeken, dit is dan ook mijn eerste keuze om aan te gaan schaffen..
Welke worden aangeraden en hoeveel rpm moet ik pakken? (lijkt mij de meeste, deze kunnen na der hand lager worden gezet)
De Corsair Fans hebben 2 types, airflow en pressure is dat bij Noctua ook het geval??
Je hebt F, S en P
Welke type voor welke in/out-take etc?
Setup:
- Intake: (deze zitten achter een filter en gelosten deur)
1x intake heeft vrije flow. 140mm
1x intake zit voor de HDD`s. 140mm
- Outake:
1x outtake standraadt positie. 120mm
Bij voorbaat bedankt!
2x 140mm, 1x 120mm.
Graag hoor ik van jullie wat advies i.v.m. met het nooit aanschaffen van fans, wel ben ik bewust van de airflows in systemen hier heb ik mij al in verdiep.
Ben al een tijd opzoek naar nieuwe fans ik lees en hoor veel over de Noctua fans die resultaat boeken, dit is dan ook mijn eerste keuze om aan te gaan schaffen..
Welke worden aangeraden en hoeveel rpm moet ik pakken? (lijkt mij de meeste, deze kunnen na der hand lager worden gezet)
De Corsair Fans hebben 2 types, airflow en pressure is dat bij Noctua ook het geval??
Je hebt F, S en P
Welke type voor welke in/out-take etc?
Setup:
- Intake: (deze zitten achter een filter en gelosten deur)
1x intake heeft vrije flow. 140mm
1x intake zit voor de HDD`s. 140mm
- Outake:
1x outtake standraadt positie. 120mm
Bij voorbaat bedankt!