Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logitech Rumblepad 2

Pagina: 1
Acties:

• bart1133
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-11 11:52
Hey,

Ik heb eens mijn oude gamepad (Logitech Rumblepad 2) vanonder het stof gehaald en wat race games geinstalleerd (GRID 2, F1 2013, SBK Generations).

Zeer fijn om met de gamepad te racen maar de vibration functie heeft nog nooit gewerkt in games....
Iemand enig idee om deze te laten werken?

In game staat de 'force feedback' altijd ON en op MAX
Ook heb ik de laatste nieuwe software geïnstalleerd van logitech en heb ik in het configuratiescherm de force feedback aangevinkt en op maximaal gezet (150 % versterkt)

Maar nog steeds doet ie het niet....maar de testknop op de gamepad werkt wel (dus er lijkt mij niks mis met de gamepad?)

Mijn OS is windows 8.1 (maar ook vroeger op mijn Windows XP werkte dit nooit ondanks de nodige software)

Hopelijk kan er iemand mij helpen?

mvg

• six-shooter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-10 00:34
onder het mon; beter laat dan nooit.

De 'testknop' is de aan en uitknop voor FF, wanneer je er op drukt krijg je een lange tril, of een korte trilling. Wanneer je lange krijgt staat het aan. Ook kan je in sommige games een invert-knopje aanvinken, probeer dat eens, dat werkt bij mij heel af en toe. Daarnaast inderdaad alle schuifjes op max/ultra/mega/super-vibratie zetten.