Afgelopen weekend heb ik een bestelling gedaan bij een webshop. Deze hadden een handige PayPal knop. Ik klikken inloggen en klik klaar, betaling rond. Maarrrr mijn adres was ook automatisch toegevoegd via PayPal. Bleek dat mijn PayPal account een zeer oud adres van mij had. Ik meteen (binnen 5 min) webshop gemaild of ze het afleveradres nog konden wijzigen."Dat doen wij niet vanwege veiligheids overwegingen"
Dan wil ik graag gebruik maken van mijn recht en koop op afstand en de bestelling in zijn geheel annuleren
"Uw verzending is al verzonden"
Ben niet echt blij met deze service, maar de bestelling is nu verzonden naar Groningen en ik woon zelf in Rotterdam. Het is niet dat ik ff langs kan om het pakje nog op te halen. Mag een webshop mijn verzoek om het afleveradres te wijzigen binnen 5 minuten na de bestelling weigeren? Foutje is snel gemaakt.
Ben niet echt blij met deze service, maar de bestelling is nu verzonden naar Groningen en ik woon zelf in Rotterdam. Het is niet dat ik ff langs kan om het pakje nog op te halen. Mag een webshop mijn verzoek om het afleveradres te wijzigen binnen 5 minuten na de bestelling weigeren? Foutje is snel gemaakt.