Misschien kijk ik scheel, maar ik zie daar drie draadjes naar die kaart lopen. Formaat is geen issue zolang je geen Broadcom BCM4360 wilt, alle reguliere mPCIe WNICs zijn van dit formaat, 'full' mPCIe heb ik sinds 802.11g niet meer gezien voor WiFi.
Mbt die antennes: schroef gewoon je laptop open en kijk wat erin zit. Er zijn vaak verschillende uitvoeringen per laptop, dus info online hoeft niet te kloppen. Maar wat je met eigen ogen constateert is meestal wel betrouwbaar

[...]
Wat is jou/uw advies om als kaart te nemen bij 2 antennes en bij 3 antennes ?
Update : Welk zou je/u adviseren bij 2 antennes dus ?
Hangt een beetje af van je router. Zolang er geen BCM4360 in zit
ik mag die chipset niet, mag al duidelijk zijn
zou ik een Intel AC-7260 aanraden. Kost weinig, goede driver support, goede performance en sowieso een van de weinige mPCIe NICs die je retail kunt vinden.
Met 3 antennes is het een beetje een afweging dat nog sterker van je router afhangt. De max prestatie van een Intel 6300 is vrijwel identiek aan die van de AC-7260, maar ze halen het op verschillende manieren, de 6300 doet het door z'n support voor drie physical streams, de 7260 door ac-support. Als je een router hebt die 3x3:3 doet is de 6300 aan te raden boven de 7260. Heb je daarentegen maar een 2x2:2 router, dan heeft de 6300 geen voordeel boven de 7260 en pak je met de 7260 gelijk ac-support mee.
[...]
Aah oke dus komt erop neer als ik er eentje kan vinden voor de europese frequenties, dan zou die er inprincipe in kunnen ook al word die neit officeel gesupported door dell zelf ?
Ja en nee. Sommige laptopfabrikanten hanteren op sommige modellen ranzige whitelists voor mPCIe devices. Vooral Lenovo en Acer zijn berucht, maar ik durf niet te zeggen dat Dell dat hier niet gedaan heeft. Oplossing als je er tegenaan loopt is een onofficiele BIOS zonder whitelist, maar dat is niet bepaald goed voor je garantie enzo. Ik heb het op mijn Lenovo moeten doen om m'n AC-7260 erin te krijgen. Ik zou nu dus ook zeker zo'n kaartje erin kunnen vrotten. Of jij dat ook kunt... durf ik niet te zeggen. Beste manier om daar achter te komen is om kaartje van een ander te lenen en kijken of het geinitialiseerd wordt bij jou (maakt niet uit welke, zolang het geen officiele Dell-geval is). Als dat goed gaat is het een goede gok.
Je moet iig voor EU uitgaan van GSM 900/1800MHz en 3G (UMTS, HSPDA enzo) 1900MHz. Voor 4G/LTE moet je 800/1800/2600MHz FDD kunnen.
En als je iemand kent die een 2300/2600MHz TDD 4G/LTE dongle nodig heeft, ik heb er ivm miskoop eentje liggen