Monitor gaat in Standby na Windows Login Scherm.

Pagina: 1
Acties:

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Zoals de topic al zegt gaat mijn scherm in standby na het Windows Login scherm.

Ik was Diablo 3 aan het spelen toen ik ineens een TDR kreeg. Scherm werd even zwart en ik kon weer verder spelen. Ik heb toen even pauze genomen en de PC opnieuw opgestart.

Daarna heb ik mijn Videokaart overclock in Zotac FireStorm aangepast. Ik heb hem standaard 75 MHz overclocked naar 1081 MHz met verder alles op standaard. Wat ik veranderd heb is het Power Level, van 100% naar 115%. Daarna heb ik opnieuw opgestart en bleef de Monitor in Standby na het Windows Login scherm.

Verder start hij wel gewoon op als ik de Videokaart drivers eraf haal (gedaan met Display Driver Uninstaller), maar zodra ik ze er weer op zet en reboot gaat het scherm weer op standby.

Ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is eigenlijk, en ik ben totaal geen leek als het op PCs aan komt.

Misschien weten jullie het.

(ondertussen ga ik nog even verder zoeken)

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Heb hem alweer aan de praat gekregen.

Ik heb de Intel Grahpics aangezet in de BIOS, toen met Zotac FireStorm de stock clocks geapplied voor de 680. Gereboot en de Intel Graphics weer uit gezet. Tijdens het booten de DisplayPort weer in de Videokaart gedaan, en ik had weer beeld...

Geen flauw idee wat er in de war was geraakt... PCs >_>