"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
oh cool, misschien wil iemand een linkje posten naar de site van de makers waar eventueel een demo versie te downen is?
Virtual Turn Tables bedoel ik...
Virtual Turn Tables bedoel ik...
Uhh, http://www.mixmeister.com ??
ben ik ook wel benieuwt naar ja en wie weet over een weekie de GoT Great RemixOp zaterdag 09 juni 2001 01:29 schreef InNuedo het volgende:
Virtual Turn Tables is een supergoed programma daarvoor..
En alsvast bedankt voor de link van mixmeister
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Ik heb al veel mix-programma's uitgeprobeert, maar ze allemaal 1 groot probleem, HET TRAAGHEID.
Windhozen en muizen zijn eenmaal niet snel, ik spaar beter voor mijn eerste mengpaneel en platendraaiers.
Windhozen en muizen zijn eenmaal niet snel, ik spaar beter voor mijn eerste mengpaneel en platendraaiers.
Verwijderd
Ik had draaide een tijdje de combinatie BPM studio + mengpaneel, werkt wel redelijk hoor. De traagheid went wel enorm snel. Moet er alleen niet aan denken om een software mixer te gebruiken.
Kan nu helaas ff niet meer want het mengpaneel hangt aan twee 1200mk2's
Kan nu helaas ff niet meer want het mengpaneel hangt aan twee 1200mk2's
Rusky, tenksalot. Maar ik zou die link naar die crack snel weghalenOp zondag 10 juni 2001 13:46 schreef Rusky het volgende:
Virtual turntables moet je echt ff proberen
atomixmp3, zekers the best imho...
je vind meer cracks dan het prog zelf, maarja/..
www.atomixmp3.com kan je trouwens alleen de demo downloaden, daar staan geen cracks op....
je vind meer cracks dan het prog zelf, maarja/..
www.atomixmp3.com kan je trouwens alleen de demo downloaden, daar staan geen cracks op....
Pagina: 1