Hoe email printen van Outlook.com

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:37
Via Acties kun je Bericht afdrukken kiezen.
Via de 3 bolletjes boven in de balk kun je ook Afdrukken kiezen.

Dit werkt wel redelijk als je 1 of 2 mails wilt afdrukken, maar hoe meer mails je hebt (met dezelfde ontvanger/verzender) hoe onoverzichtelijker het wordt.

Outlook.com heeft namelijk die nieuwe leuke feature dat het alle mails onder elkaar zet.
Wat dus resulteert in heel veel >>>>>>>>>>>>> op een gegeven moment als je meerdere mails wilt afdrukken.

Hoop dat jullie wel weten waar ik op doel:
> > > > > >
> > > > > > This e-mail message is intended exclusively for the addressee. If the e-mail was sent to you by mistake, please return it to us.
> > > > > > *******************************
Met elk nieuwe bericht een extra > waardoor het bij mij (als je veel berichten hebt) de >'s de helft van de pagina in beslag nemen.

Beetje onnodig en verspillend.

Nu mijn vraag: bestaat er een manier om dit te omzeilen en gewoon normaal bericht na bericht te kunnen printen?

Zelf gebruik ik Firefox, dus rechtermuisknop printen werkt niet.
Dat heb ik wel via IE geprobeerd, echter krijg je dan alles geprint (niet enkel mijn selectie) maar ook al mijn mappen, sleepbalken etc.
Dan kan ik wel alsnog de optie alleen selectie aanvinken, daarmee vallen de mappen af, maar de (geprinte)mail blijft wel helemaal rechts staan (over de helft) en de sleepbalken blijven ook nog aanwezig.

Het enige wat ik nog weet is elke mail individueel selecteren, kopiëren en plakken in Word (oid), maar dat is wel zeer omslachtig.

Hoe moet/kan het?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat jou "probleem" komt door het feit dat je "schikken op discussie" oid hebt aan staan.

Als dat uit staat komen alle mails (afzonderlijk van elkaar/afzender/discussie) apart in je postvak in te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Wist niet dat je dat uit kon zetten, maar het lost niet het gehele probleem op.
Die (hoe heten ze eigenlijk?) groter-dan-tekens blijven aanwezig, en zoals je kunt zien zijn het er vrij veel.

> > > > > > > > > > > > Met vriendelijke groet

Waardoor zinnen onnodig worden afgebroken en de tekst steeds meer en meer naar de rechterkant wordt gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Begrijp ik goed dat die ook in de bron-mail staan? Dan kan OL die niet zomaar wegtoveren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Hm, broncode controleerde ik net bij een andere conversatie en daar waren de tekens niet aanwezig.
Te voorbarig dacht ik dus dat het aan dat 'groeperen' lag.

Een andere conversatie had die tekens echter wel in de broncode (en normale mail) bij zowel losse weergave als in groepering.

Ik heb het ook niet bij alle contacten.
Gok erop dat ik niet die tekens maak, maar dat het van sommige afzenders.

Dat betekent dus dat ik er inderdaad niet omheen kan een copy/paste select all > and delete wordt.
Zucht.