Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Een PC speciaal voor Titanfall

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers,

Drie jaar geleden stelde ik speciaal voor destijds Battlefield 3, een PC samen. Deze PC is uiteraard al enigzins verouderd. Ik wil daarom mijn PC upgraden. Nu speciaal voor Titanfall.

Ik zal hieronder mijn specs posten.

Specs:
Processor: Intel Core i5-2500K CPU @ 3.30Ghz
RAM: 8GB
Videokaart(en): AMD Radeon HD6950 x2 (Crossfire)
Cooler: Scythe Mugen 2 Rev. B

Mijn vraag aan jullie:
Wat kan ik volgens jullie het beste aan mijn systeem veranderen om Titanfall op minimaal 60FPS (High settings) te kunnen draaien? (Ik denk persoonlijk dat mijn videokaarten het meest verouderd zijn, en dat ik deze sowieso moet vervangen).

Als ik iets vergeten ben te posten of als jullie meer informatie nodig hebben dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt!

• JaapN
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-11 17:02
Op high en 60 fps (ik neem aan op 1080p) zou deze setup het wel moeten redden, maar als je persé wilt upgraden ligt de videokaart het meest voor de hand aangezien veel games niet volledig SLI/Crossfire kunnen goed kunnen gebruiken.
Afhankelijk van je budget zou ik dan voor een R9 290(x) gaan http://tweakers.net/price...gabyte-gv-r929oc-4gd.html

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:17

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Heb je al eens geprobeerd Titan te spelen?

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15
Mits crossfire goed ondersteunt gaat worden, hoef je niets te upgraden. Titanfall is helemaal geen zware game. Sterker nog, ik heb het vermoeden dat BF3 zwaarder is of in iedergeval niet ver van TF vandaan ligt qua zwaarte.

Ik zou nog even wachten totdat er meer bekend is over de CF ondersteuning.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties!

@Damic: Ik speelde de beta van Titanfall en deze draaide helaas op minder dan 60FPS..
@ChojinZ: Weet jij toevallig of Titanfall crossfire ondersteunt?

EDIT:

Ik heb zojuist Titanfall gekocht. Als ik alle settings op High zet en Crossfire aanlaat, krijg ik rare flickering en grafische strepen te zien op mijn beeldscherm. Zet ik Crossfire echter uit, zie ik dit niet meer en runt Titanfall netjes op 60+ FPS.

één HD Radeon 6950 is dus blijkbaar voldoende! :)

Offtopic: Geweldige game, een aanrader!

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2014 21:16 ]

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15
Zoals je al gemerkt hebt word CF nog niet ondersteunt. We moeten maar hopen dat dit uiteindelijk wel gaat gebeuren. Maargoed, je kan het spel nu ook spelen en het probleem is dus opgelost.
En dan mag jij je melden in dit topic:
\[PC/Xbox One/360] Titanfall

Gaan we daar vrolijk verder met Titanfall! :)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Pagina: 1