Toon posts:

ik word gewoon f*cking doof

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het is nu half 2 , muisstil in huis , ik zit nog ff te compen , maar het is gewoon een POKKE HERRIE.

ik heb een p3 600 , met een standaart koeler er op , damn man! WAT EEN LAWAAI is dat eigenlijk...

wat is een betere koeling doe nog eens minder geluid maakt ook , iemand suggesties? bedankt!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 23:07

B4tman_DH

To the Bat.....

OordopjeZ! ?? 8-)

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Op zaterdag 09 juni 2001 01:25 schreef Limited het volgende:
het is nu half 2 , muisstil in huis , ik zit nog ff te compen , maar het is gewoon een POKKE HERRIE.

ik heb een p3 600 , met een standaart koeler er op , damn man! WAT EEN LAWAAI is dat eigenlijk...

wat is een betere koeling doe nog eens minder geluid maakt ook , iemand suggesties? bedankt!
LOL, check mijn Home-Page, das pas koel, en stil ook trouwens.....

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Je videokaartkoeler of je Power supply-koeler maakt waarschijnlijk een stuk meer herrie. Hou ze maar eens stil.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Als je van een standaard CPU-koelertje al doof wordt:

1. Heb je zeer gevoelige oren...
2. Ben je een aansteller en moet je niet zo zeiken... ;)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Een echte twieker klinkt die "herrie" als muziek in de oren *D

Ga als je je er erg aan ergerd over op waterkoeling :)

Verwijderd

Ik erger me ook rot aan de herrie die uit me kast komt. En daar zitten geen 300 fans in.

Verwijderd

vervang dan systematisch alle fans in je kast voor Panaflow of Papst.... wordt het ook een stuk stiller

Verwijderd

moet je je ook neit in je oor laten neuken he.
Dan word je f*cking doof ja

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Enermax voeding, 2x Papst, 4x Sunon @7V, waterkoeling en nog herrie idd. Ook als ik de stekkers van de Papst en Sunon fans eruit trek.

Ik denk dat ik de chipset en GPU heatsinks maar ga vervangen door een blue orb (moet 28 dB zijn).

PIII600 uitzetten scheelt ook daar zit nog een oude voeding in ;).

One of the animals has left its cage today.

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
bij mij ook zo'n herrie, heb nu me cpu fan op 7 volt gezet, kijken hoe warm ie word. ow, verdorie, heb hem op 5 volt gezet |:(

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
hij blijft hangen op 38 graden met me fan op 7 volt, valt reuze mee dus. maar je moet je fan dus niet op 5 volt zetten want dan stijgt je temperatuur wel flink hehehehe

Verwijderd

[b]Op zaterdag 09 juni 2001 11:46 Ik denk dat ik de chipset en GPU heatsinks maar ga vervangen door een blue orb (moet 28 dB zijn).
is dat zo? mijn blue orb draaide 2 dagen perfect stil, en sindsdien hoor ik m boven alles uit [2x120mm + 2x60mm papst, 2x80mm noname, 2x60mm ystech]

wat een klote herrie maakt dat ding.. handstikke raar. dus ik heb m opengehaald, gesmeerd, hielp ook niet. kwam er metteen achter dat de bodemplaat van dat ding die op je chipset hoort niet vlak is, maar hol, dus niet koelt in het midden van de chip. ik ga me ouwe cpucooler weer op me videokaart hangen en die blorb stamp ik de grond wel in ofzo

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:11
zet net zoals mij je volume van je boxen voluit >:) werkt ook goed, en altijd lekker :) (al klinkt het symfonies orkest uit me kast ook niet slecht >:) )

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
zie hier:
[topic=152268]

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 02:00 schreef BYM het volgende:

[..]

LOL, check mijn Home-Page, das pas koel, en stil ook trouwens.....
Wedden dat ik het van je win! :z

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08-2025
De FOP38 heeft mij ook heel wat irritatie opgelevert.... :( Nu heb ik zo'n coole P3 1GHz active heatsink (dat grote brede apparaat) met tempcontrol. Is ook wel relaxt. Alleen jammer dat op die fan een temperatuur meter zit dus hij pakt de casetemp en niet de cputemp.... Niet dat dat boeit ofzo gewoon kast los en minder lawaai dan met kast dicht >:)

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
Op zaterdag 09 juni 2001 15:49 schreef QuAd-dUnCAn het volgende:

[..]

ik ga me ouwe cpucooler weer op me videokaart hangen en die blorb stamp ik de grond wel in ofzo
ik heb het zelfde probleem met zo'n blorb. ding was een maand lang niet te horen en nu maakt ie toch een gaar kut geluid niet te geloven, wroarwroarwroar echt heeel irri, heb em maar uitgezet, mijn mx draaid ook wel met passieve orb koeling

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 15:58 schreef answer_man het volgende:
zet net zoals mij je volume van je boxen voluit >:) werkt ook goed, en altijd lekker :) (al klinkt het symfonies orkest uit me kast ook niet slecht >:) )
tsja, dat is nouw nie de beste oplossing voor een flat bewoner he :P

• HitmanWVU
Op zaterdag 09 juni 2001 16:34 schreef salvador4 het volgende:

[..]

ik heb het zelfde probleem met zo'n blorb. ding was een maand lang niet te horen en nu maakt ie toch een gaar kut geluid niet te geloven, wroarwroarwroar echt heeel irri, heb em maar uitgezet, mijn mx draaid ook wel met passieve orb koeling
Hmm mijn GTS zit nu met die cooling op de 50/60 graden als ik hem flink stress haalt hij de 65 wel, maar als ik die cooler eraf zou halen gaat hij toch wel branden lijkt mij

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Wat heeft iedereen nou altijd te zeuren over lawaai? Mijn MP3 pc'tje is een Compaq Proliant 3000R, gelukkig draait hij over m'n audio, anders zou het geluid niet over de ruis van alle fans heenkomen. M'n eigen bak is een suffe PII400@472, met 10K rpm SCSI schijven... Ja, daarop moet koeling jah... En komende tijd gaan we hem fijn modden zodat er echt koeling in zit...

Pfff... Lawaai...

Ik kan niet in stilte leven, doe mij maar fijn dit geruis >:)

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Jij bent dus zeker niet een geschikte persoon voor een FOP38 of een WBK38. (WHUHUHUHUHUHU) lol ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Boekanier
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09-2023

Boekanier

Boekanier des konings

Hoe kan je dan een case fan op een lager voltage zetten ik weet het namelijk niet.

• HitmanWVU
Op zaterdag 09 juni 2001 23:15 schreef Boekanier het volgende:
Hoe kan je dan een case fan op een lager voltage zetten ik weet het namelijk niet.
Je neemt de 12 V van je cooler en die sluit je aan op de 5 V van je voeding en anders om en klaar is boekanier

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Op zaterdag 09 juni 2001 15:49 schreef QuAd-dUnCAn het volgende:

[..]

is dat zo? mijn blue orb draaide 2 dagen perfect stil, en sindsdien hoor ik m boven alles uit [[..]
Das dus ook geen optie, keb nog twee delta 60 MP's liggen, die er maar op knutselen dan.

One of the animals has left its cage today.

Verwijderd

Mijn server met een PIII 667 met standaard boxed slot1 coolertje maakte ook teveel lawaai, heb em in de muurkastgezet :)

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Er staat ook ergens (ja,lekker vaag he?) op het forum dat je de blue orb het beste eerst vlak kunt schuren aan de onderkant. Ik heb dat niet gedaan, en hij is best wel stil, ik heb meer last van een nog te localiseren fan die me iets teveel resoneert tegen metaal..rubber tochstrip ertussen rammen, kijken of dat helpt ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

precies. je pakt je oude cpu cooler die je vast nog wel hebt. zaag die vierkant en hang m aan je gpu [tie-raps werken goed] dan die delta erop en huppa, je hebt een mooi socket-a cooler look-a-like op je gpu, met echtwel goeie prestaties. nadeel is dat jet 1 of 2 pci sloten kost. [door mijn kutmobo zelfs 3 sloten :P maarja niet erg, alles voor koeling]

• zork
  • Laatst online: 04-08 12:43
Op zaterdag 09 juni 2001 23:00 schreef dawuss het volgende:
Jij bent dus zeker niet een geschikte persoon voor een FOP38 of een WBK38. (WHUHUHUHUHUHU) lol ;)
Uhm...Jij volgens mij ook niet want je begon al te janken toen je mijn ex-superorb hoorde :+

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Uhm...Jij volgens mij ook niet want je begon al te janken toen je mijn ex-superorb hoorde
was inderdaad wel even wennen in het begin ja, maar vergeleken met de wbk38 was jouw orb fluisterstil ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

ik word gewoon f*cking doof
Wat zeg je?

• zork
  • Laatst online: 04-08 12:43
Op zondag 10 juni 2001 15:24 schreef dawuss het volgende:

[..]

was inderdaad wel even wennen in het begin ja, maar vergeleken met de wbk38 was jouw orb fluisterstil ;)
Ja, dat vind ik nu dus ook...Ik heb naast de WBK38 een pc met super orb staan en die hoor k haast niet...dit wbk38 gaat veel te hard! 7200 rpm...trillen dat ie doet, dus ook veel herrie...ik denk dat ik die bitch na de pww ga modden...
Pagina: 1