Toon posts:

van 2 naar 3 schermen GTX 770 Lightning 2GB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik overweeg om een 3e monitor erbij te kopen en vroeg mij af of een 2GB GTX 770 Lightning sterk genoeg is.
Ik hoef er niet de dikste games mee te gaan spelen, het ligt het hem meer in de werkruimte die ik erbij krijg in mijn DAW (digital audio workstation). In principe ga ik er niet eens serieus mee gamen, ik kan mij voorstellen dat ik Watchdogs niet op 5770x1080 kan draaien bijvoorbeeld, maar in dat geval zou ik eventueel de PC op mijn TV kunnen aansluiten om toch op een mooi groot scherm te kunnen gamen, al dan wel op 1920x1080.

Mvg

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:43
Was het niet zo dat je 2x een Geforce nodig had om 3 schermen aan te kunnen sturen? Of is dit inmiddels al veranderd. Mits dit nu kan is die 770 sterk genoeg voor bureaublad met 3 schermen. Gamen lijkt me ook nog wel mogelijk op medium met AA etc uit.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Verwijderd

Ja dat is mogelijk vanaf de 600 series dus nog niet zo heel lang. 3e scherm gaat prima werken als je alle aansluitingen hebt zoals 3xDVI op de videokaart. Ik zou pas aan een upgrade denken als je zelf vind dat je de huidige games niet meer met acceptabele fps kunt spelen.

Verwijderd

Wat is het nut precies van een dubbel topic?

3e Monitor erbij?

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de reacties so far!
Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:44:
Wat is het nut precies van een dubbel topic?

3e Monitor erbij?
Vandaar dat ik 'm dus niet terug vond vanmorgen :/