Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 585601

Topicstarter
Hi!

Ik wil graag foto's en wat filmpjes op een USB stick zetten en deze aan wat klanten sturen, zodat ze dit beeldmateriaal kunnen gebruiken ter promotie. ZIj hebben allen schermen hangen met een USBingang.
Nu is mijn vraag, kan ik dit op de USBstick zo instellen dat de filmpjes en foto's automatisch worden geloopt?

Ik kan natuurlijk al het beeldmateriaal in één filmpje zetten en deze oneindig lang maken, maar dan wordt het bestand natuurlijk megagroot. Handiger is het als de klanten zelf zouden weten hoe ze dit op het scherm kunnen instellen, maar de meeste weten dit niet. Bovendien hebben ze waarschijnlijk allemaal een ander merk scherm.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:04

Umbrah

The Incredible MapMan

Dat hangt meer van de TV af dan van de USB stick, wat voor TV's zijn het? Of hangt er iets van een PC-tje aan?

In andere woorden; tenzij je weet wat de software doet, kun je niet zoiets generieks maken; of je moet weten dat alles Windows draait, zodat je een playlist kan meeleveren in Windows Media Player format; of een portable versie van VLC met playlist en autorun; er vanuitgaande dat al je klanten wel executables mogen uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Gezien het ontelbaar aantal verschillende apparaten waarop de stick zou moeten afspelen is hier volgens mij geen eenduidige oplossing voor die in alle gevallen zal werken. Daarnaast ben je afhankelijk van de (on)kunde van je klanten. Hier ga je geen oplossing voor vinden.