Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wie maakt er al gebruik van Windows 2012 R2 technieken?

Pagina: 1
Acties:

• T0ny
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-08 17:40
Zijn er al mensen die de specifieke R2 technieken in productie gebruiken?

Dan heb ik het over Work Folders, Workplace Join, Web Application Proxy, etc.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Wat wil je met dit topic bereiken? Een paar mensen die reageren met 'ja' of 'nee'? Ik denk dat je naar iets meer op zoek bent dan dat, het lijkt mij handig om meteen even te vermelden wat je met dit topic hoopt duidelijk te krijgen.

Desktop | Server | Laptop

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:14
Tot nu toe gebruiken wij alleen maar Hyper-V uit 2012R2 als echte specifieke features voor 2012R2 (en dan doel ik met name op Type2 VMs, live VHDXs resizen, enhanced session etc, dus echt de hyper-V features welke specifiek in 2012R2 zitten).
Work folders etc is voor ons momenteel geen optie omdat vrijwel iedere client nog op Windows 7 draait (terwijl de IT support op Windows 8 / 8.1 draait).

Verwijderd

DFS Replication / Terminal Services :) Werken prima!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:14
Verwijderd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:17:
DFS Replication / Terminal Services :) Werken prima!
DFS replication zit er al sinds server 2003 in, Terminal services zit er nog langer in.

Verwijderd

Killah_Priest schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:57:
[...]

DFS replication zit er al sinds server 2003 in, Terminal services zit er nog langer in.
DFS zit er al sinds NT 4.0 Server in zelfs :+

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

DHCP replicatie op IPv4 :-) Is mooi, maar dat is 2012 al.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Pagina: 1