Leuk
Ik ben benieuwd wanneer ik de eerste reclame in het wild tegen kom!
Iedereen heeft toch al door dat het om een 1 april grap gaat?
Geloof er niets van, ik zie al die tweakers al suf zoeken naar zo'n poster.
Tja, met die slogan zou je dat wel verwachten. Of gooi ik nu een knuppel in het hondenhok?lasharor schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:19:
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Naar aanleiding van Winactie Tweakers reclamecampagne
SpelregelsZoals jullie in de .plan hebben kunnen lezen gaat Tweakers meer reclame maken. We gaan de straat op en dat zullen jullie weten.Om eens te kijken hoe dat er nou in het wild uitziet, hebben we een leuke foto-opdracht verzonnen. Die is niet erg ingewikkeld:
Maak een foto van een uiting in het wild. Dat mag een Abri of bushokje zijn, maar ook een krant. Bewerk de foto in de meest gekke context die je kan verzinnen en post hem in Winactie Tweakers reclamecampagne. Onder de meest originele inzendingen verloten we 4 Tweakers goodiepakketten en een supergoodiepakket voor de winnaar van de contest.
- Inzenden gaat uitsluitend via dit topic.
- maximaal één post per persoon dus niet reageren op anderen. Alleen jouw post met je afbeelding plaatsen.
- Iedereen met meer dan een post in dit topic valt automatisch af.
- De prijzenpot bestaat uit vier Tweakers goodiepakketten en een supergoodiepakket. De inhoud blijft een verrassing.
- Tweakers crew en personeel van de Persgroep zijn uitgesloten van deelname.
- Inzenden kan tot en met maandag 31maart
- Tweakers kiest de winnende posts uit al jullie inzendingen
- Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd!
- Vragen en opmerkingen in het feedback topic
En ook naar aanleiding van plan: Tweakers heeft meer reclame nodig waarinzeef schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:28:
Naar aanleiding van Winactie Tweakers reclamecampagne
[...Bewerk de foto in de meest gekke context die je kan verzinnen en post hem in Winactie Tweakers reclamecampagne...]
staat:Houd ons scherp en blijf bovenal betrokken!
Ik neem aan dat hier "gekste" wordt bedoeld? Zo niet, kan iemand mij dan uitleggen wat "meest gekke" inhoudt?
In ieder geval een leuke actie. Ik zal m'n ogen openhouden voor de reclame-uitingen en nadenken over wat voor plaatjes ermee gemaakt kunnen worden.
Ehh je probeert daarmee te zeggen dat ik uit mijn stoel moet opstaan en achter mijn scherm vandaan en van mijn zolderkamertje moet komen en de natuur in moet gaan? De natuur, dat was toch iets groens of zo, met bomen? En dan een krant meenemen met een advertentie en zorgen dat ik konijnen, kabouters en trollen op de foto krijg zodat die nu ook op Tweakers.net gaan komen... hmmm
*weegschaal mode on* Prijzenpakket of trollposts op Tnet?
*weegschaal mode on* Prijzenpakket of trollposts op Tnet?
Is het niet handiger als het via de dm gaat? Anders kunnen mensen allemaal bij elkaar afkijken voor de betere ideeën.
Snap er niks van maar dit was het eerst wat bij mij op kwam en gemaakt heb...

[ Voor 5% gewijzigd door 42dpi op 17-03-2014 10:52 ]
Si vis pacem, para bellum
Ik snap er ook niks van, Dit kwam er bij mij als eerst op42dpi schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:48:
Snap er niks van maar dit was het eerst wat bij mij op kwam...![]()
[afbeelding]
Maak een foto van een uiting in het wild.

[ Voor 5% gewijzigd door interlude op 17-03-2014 10:52 ]
publiciteit krijg je met die foto zeker!interlude schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:51:
[...]
Ik snap er ook niks van, Dit kwam er bij mij als eerst op
[afbeelding]
Keep it cool
Verwijderd
Hmm, is dit weer een geval in de cathegorie 'content aware add systeem' wat op 1 april enige jaren geleden van start zou gaan ?
Ik zal zowiezo scherp blijven op deze actie, en input leveren wanneer ik dat kan.
Ik zal zowiezo scherp blijven op deze actie, en input leveren wanneer ik dat kan.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2014 11:01 ]
Beter goed gejat dan ....Ircghost schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:47:
Is het niet handiger als het via de dm gaat? Anders kunnen mensen allemaal bij elkaar afkijken voor de betere ideeën.
... hard gepakt?
Er is vast weer geen hond die het gaat geloven wanneer ik dit ontken maar Tweakers doet sinds het drama rond Content Advertising nooit meer aan 1-aprilgrappen vóór 1 april. Geen grap dus.lasharor schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:19:
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Als ik het goed begrijp moet je gewoon een poster oid van tweakers ergens in de echte wereld in photoshoppen?
Volgens mij was de bedoeling dat je een van die posters in het echt fotografeert in een originele setting (al dan niet met behulp van Photoshop), maar ik weet er verder ook het fijne niet van. zeef?
DesignedRat in "Feedbacktopic winactie Tweakers reclame"
Ik dacht ik doe maar wat. Tweakers en technologie, en ja dit kwam in mijn grijze massa als eerste naar boven.
Ik dacht ik doe maar wat. Tweakers en technologie, en ja dit kwam in mijn grijze massa als eerste naar boven.

[ Voor 25% gewijzigd door DesignedRat op 17-03-2014 12:00 . Reden: foto rechtstreeks in post gezet ]
Volgens mij moet je gewoon een plek in het echt met reclame photoshoppen, dus;
-Tweakers poster op een reclamezuil
- Still op een tv
- Bushokje met poster
- Stickers op een lamppost etc..
- Still op een tv
- Bushokje met poster
Zo begrijp ik het ook.Ircghost schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:12:
Volgens mij moet je gewoon een plek in het echt met reclame photoshoppen, dus;
- Still op een tv
- Bushokje met poster
Foto van reclame-uiting in het echt en dat photoshoppen
[ Voor 29% gewijzigd door anandus op 17-03-2014 11:19 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Haha nice! Ik weet ook niet precies wat de bedoeling is, maar volgens mij interpreteer ik het net zoals jij.42dpi schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:48:
[afbeelding]
[quote]zeef schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:28:
• Inzenden kan tot en met maandag 31maartDus een foto van de Tweakers-trein gaat het niet worden?

• Inzenden kan tot en met maandag 31maartDus een foto van de Tweakers-trein gaat het niet worden?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu
De bedoeling staat toch duidelijk in de ts zou je zeggen....
edit: of in een krant
Dus: je ziet een tweakers add in een bushokje, je maakt zelf een foto, vervolgens bewerk je deze foto en dat is je inzending!Maak een foto van een uiting in het wild. Dat mag een Abri of bushokje zijn, maar ook een krant. Bewerk de foto in de meest gekke context die je kan verzinnen en post hem hier. Onder de meest originele inzendingen verloten we 4 Tweakers goodiepakketten en een supergoodiepakket voor de winnaar van de contest.
edit: of in een krant
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Maar ik wil helemaal niet naar buiten
Maar het had ook zo gekunt
" maar ook een krant"
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Zou je ook een andere tekst onder kunnen zetten, in de trant van:interlude schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:51:
[...]
Ik snap er ook niks van, Dit kwam er bij mij als eerst op
Maak een foto van een uiting in het wild.
[afbeelding]
"Wij hebben ons laten naaien door VNU/De Persgroep, en laten dat nog steeds toe"
[ Voor 3% gewijzigd door Turdie op 17-03-2014 12:54 ]
Die dingen zijn nu een klap geld waard42dpi schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:48:
[afbeelding]
Nee, het idee is om iets te doen met de reclame die in de krant en in de bushokjes gaat verschijnen. Als je nu al aan de slag wil, gebruik dan http://ic.tweakimg.net/ext/i/1394811096.jpeg
Die snap ik niet helemaal 'deze smartphone', en je ziet 1 of ander electronica ding (we gaan er vanuit dat de het gros bij een bushokje nu niet zo technisch is dat ze weten dat het een camera is).zeef schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:12:
Nee, het idee is om iets te doen met de reclame die in de krant en in de bushokjes gaat verschijnen. Als je nu al aan de slag wil, gebruik dan http://ic.tweakimg.net/ext/i/1394811096.jpeg
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Maar dat hoeft toch ook niet?SinergyX schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:16:
[...]
Die snap ik niet helemaal 'deze smartphone', en je ziet 1 of ander electronica ding (we gaan er vanuit dat de het gros bij een bushokje nu niet zo technisch is dat ze weten dat het een camera is).
Als je laat zien/bij de mensen kan doordringen dat dat klein dingske (wat het ook is) een wereld van verschil maakt bij de aankoop van een smartphone. gaan ze in het vervolg even langs bij tweakers om hun keuze te laten bevestigen.
Kopuh?! heb nog een doos vol special price my friend 1500.- eurozeef schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:12:
[...]
Die dingen zijn nu een klap geld waard
Maar de bedoeling is dat je de draak moet steken in het wild met de reclame die Tweakers maakt?
Si vis pacem, para bellum
Ik laat de creativiteit helemaal bij jullie. De jury bestaat uit de tweakers crew. Dus..... succes.42dpi schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:36:
[...]
Maar de bedoeling is dat je de draak moet steken in het wild met de reclame die Tweakers maakt?
NMe schreef op maandag 17 maart 2014 @ 11:03:
[...]
Er is vast weer geen hond die het gaat geloven wanneer ik dit ontken maar Tweakers doet sinds het drama rond Content Advertising nooit meer aan 1-aprilgrappen vóór 1 april. Geen grap dus.

Ik nomineer jullie hierbij voor slechtste 1 aprilgrap ooit..
Be nice, You Assholes :)
Ben ik de enige die valt over de slogan? Ik vind het helemaaaaaal niet lekker bekken namelijk. Wellicht niet helemaal het juiste topic, maar om er nu een apart topic voor te openen..
Ik zou eerder zeggen: Wij stellen de technologie op proef. Dat is geen correct gebruik van de uitdrukking, maar het bekt wel echt lekkerder. Waarom ook in de 'wij' vorm?
Tweakers: Stelt technologie op de proef
Vind ik ook net iets lekkerder klinken dan 'wij stellen'..
Ik zou eerder zeggen: Wij stellen de technologie op proef. Dat is geen correct gebruik van de uitdrukking, maar het bekt wel echt lekkerder. Waarom ook in de 'wij' vorm?
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Verwijderd
Ik vind de slogan een beetje arrogant en bovenal irritant. En waarom een fade-in bij de tekst?Maardiweb schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:17:
Ben ik de enige die valt over de slogan? Ik vind het helemaaaaaal niet lekker bekken namelijk. Wellicht niet helemaal het juiste topic, maar om er nu een apart topic voor te openen..
Je kunt de tekst/plaatje blokken met ABP: http://tweakimg.net/g/if/v3/framework/payoff.png

[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 20-03-2014 17:43 ]
Ik ben het hier grandioos mee eens. Ik kom al zo'n 8 jaar op Tweakers.net en heb me - op een aantal designaanpassingen die moesten wennen, na - nog nooit geërgerd aan ook maar iets op de site.Maardiweb schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:17:
Maar deze slogan is wel echt heel erg schraal. Waarom kies je een slogan die alleen slaat op één aspect van de hele site (de reviews/Pricewatch)? En daarnaast klinkt het totaal niet mooi.
Wie heeft dit gekozen? Waren er oprecht geen betere ideeën? Waarom is dit geen wedstrijd geworden i.p.v. een photoshop contest waarvan de opdracht open is voor interpretatie?
[ Voor 3% gewijzigd door bosbeest op 24-03-2014 17:02 ]
Wel een beetje eens met hetgene hierboven.bosbeest schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:24:
[...]
Ik ben het hier grandioos mee eens. Ik kom al zo'n 8 jaar op Tweakers.net en heb me - op een aantal designaanpassingen die moesten wennen, na - nog nooit geërgerd aan ook maar iets op de site.
Maar deze slogan is wel echt heel erg schraal. Waarom kies je een slogan die alleen slaat op één aspect van de hele site (de reviews/Pricewatch)? En daarnaast klinkt het totaal niet mooi.
Wie heeft dit gekozen? Waren er oprecht geen betere ideeën? Waarom is dit geen wedstrijd geworden i.p.v. een photoshop contest waarvan de opdracht open is voor interpretatie?
Ik vind de slogan zelf een beetje houterig, maar er valt wel mee te leven.
...want custom CSS in je profiel instellen is lastig?Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:50:
[...]
Ik vind de slogan een beetje arrogant en bovenal irritant. En waarom een fade-in bij de tekst?
Je kunt de tekst/plaatje blokken met ABP: http://tweakimg.net/g/if/v3/framework/payoff.png
[afbeelding]
Cascading Stylesheet:
1
| #logo:after { display:none; } |
U vraagt, wij draaien:zeef schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:48:
Even los van het commentaar op de pay off: we gaan er nog een maken met een TV. Welk detail van een TV zullen we fotograferen? Roept u maar.
[afbeelding]
http://i.imgur.com/jghTJqH.png
Laat maar, blijkbaar waren de eisen anders. Ik upload straks een goede.
[ Voor 11% gewijzigd door Frozen op 01-04-2014 17:09 ]
Heren @tweakers.
Klopt het dat jullie een hidden message/easter egg in de advertentie hebben weten te plaatsen?
Als ik erop druk kan ik aangeven dat ik een Hoodie wil winnen. Super gaaf!

Hij zit blijkbaar ook in de krant!
Klopt het dat jullie een hidden message/easter egg in de advertentie hebben weten te plaatsen?

[ Voor 255% gewijzigd door Frozen op 02-04-2014 16:37 ]
Even heel bot tussendoor mare:
Dit heeft natuurlijk geen zin lijkt me?
Ik bedoel. Ik scroll toch wel door aangezien ik reclame van dat formaat stront vervelend vind

Dit heeft natuurlijk geen zin lijkt me?
Ik bedoel. Ik scroll toch wel door aangezien ik reclame van dat formaat stront vervelend vind
Wacht, Tweakers maakt reclame voor Tweakers in de Tweakers-app?
Frozen schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:47:
Heren @tweakers.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben benieuwd wie er gewonnen heeft aangezien de inzendingsdatum op de 14e gesloten is. Hoe zit het eigenlijk met het topic over een nieuwe poster over tv's?
Ik weet niet of er al een winnaar is of niet, maar wat laat je denken dat dat zo is? Dat de uiterste inzendingsdatum gepasseerd is wil nog niet zeggen dat er al een winnaar vastgesteld is.
De mannen van het reclamebureau hebben beloofd om een winnaar te kiezen, met motivatie. Ze waren erge enthousiast over jullie bijdrages. Ze hebben het erg druk dus het kan nog even duren. 
De easter-egg in de advertentie met layar (hint hint) is al wel door aardig wat mensen gevonden.
De easter-egg in de advertentie met layar (hint hint) is al wel door aardig wat mensen gevonden.
[ Voor 21% gewijzigd door zeef op 19-04-2014 13:13 ]
We have a winner! zeef in "Winactie Tweakers reclamecampagne"
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.