Beste
Ik moet voor school informatie over een ondernemer vinden en omdat ik vaak op jullie site zit dacht ik ik hou het gewoon over tweakers als jullie dat goed vinden
nu blijkt dit echter moeilijker dan gedacht
misschien dat jullie mij kunnen helpen of informatie kunnen geven waar ik het kan vinden
Mijn beantwoorde vragen en antwoorden(voel je vrij om mij te verbeteren):
1 Ondernemer: motivatie, sterke punten en minder sterke punten
Motivatie: Sterke opkomst internet en traagheid van de universiteit motiveerde Femme om zn buitenschoolse activiteit verder te ontplooien (websites voor derden bouwen)
Sterke punten: Creativiteit zijn creativiteit kwam van zijn ouders zijn moeder op gebied van muziek en zijn vader op gebied van handvaardigheid.
Minder sterke punten: Geen idee waar te lezen??
2 Product:soort product, service
Soort product website
service: het verlenen van hulp bij het vergelijken van prijzen(Pricewatch en reviews) en het helpen bij problemen(forum)
3 Markt: Soort klanten, concurrentie
Soort klanten: Tweakers
Mensen die van technische dingen en alles daaromheen houden
Concurrentie: Hardware info???
4 Financiën:Financiën Niet qua winst of verlies maar meer of de onderneming tevreden is met het resultaat
Financiën ja anders zou het niet meer bestaan
5 Organisatie Huur of kooppand, hoeveel personeel
Huur of koop pand: Jullie hebben 2 adressen een bezoekadres en een factuur adres ik heb het adres opgezocht en kwam geen advertenties tegen dus ik ga van uit dat het een kooppand is.
Hoeveel personeel Ik tel 57 mensen
Bronnen:http://tweakers.net/contact
Femme
en google
ik wist niet in welk sub fora ik dit moest zetten dus meld maar als ik verkeerd zit
vast bedankt voor het lezen en/of verbeteren
MVG
thomas
Ik moet voor school informatie over een ondernemer vinden en omdat ik vaak op jullie site zit dacht ik ik hou het gewoon over tweakers als jullie dat goed vinden
nu blijkt dit echter moeilijker dan gedacht
misschien dat jullie mij kunnen helpen of informatie kunnen geven waar ik het kan vinden
Mijn beantwoorde vragen en antwoorden(voel je vrij om mij te verbeteren):
1 Ondernemer: motivatie, sterke punten en minder sterke punten
Motivatie: Sterke opkomst internet en traagheid van de universiteit motiveerde Femme om zn buitenschoolse activiteit verder te ontplooien (websites voor derden bouwen)
Sterke punten: Creativiteit zijn creativiteit kwam van zijn ouders zijn moeder op gebied van muziek en zijn vader op gebied van handvaardigheid.
Minder sterke punten: Geen idee waar te lezen??
2 Product:soort product, service
Soort product website
service: het verlenen van hulp bij het vergelijken van prijzen(Pricewatch en reviews) en het helpen bij problemen(forum)
3 Markt: Soort klanten, concurrentie
Soort klanten: Tweakers
Concurrentie: Hardware info???
4 Financiën:Financiën Niet qua winst of verlies maar meer of de onderneming tevreden is met het resultaat
Financiën ja anders zou het niet meer bestaan
5 Organisatie Huur of kooppand, hoeveel personeel
Huur of koop pand: Jullie hebben 2 adressen een bezoekadres en een factuur adres ik heb het adres opgezocht en kwam geen advertenties tegen dus ik ga van uit dat het een kooppand is.
Hoeveel personeel Ik tel 57 mensen
Bronnen:http://tweakers.net/contact
Femme
en google
ik wist niet in welk sub fora ik dit moest zetten dus meld maar als ik verkeerd zit
vast bedankt voor het lezen en/of verbeteren
MVG
thomas