Ik hoop voorlopig de laaste post in dit forum
Ik heb al wat topics geopend en Wil deze maar achter me laten en nu dit topic als laatste gaan gebruiken om me te laten helpen bij het samenstellen van de PC voor mijn vrouw:
- Photoshop/Indesign samen
- Internet/Office
- Bamboo tablet
- Minecraft/LOL (voor ander zoontje)
- Visual Studio en bijbehoren
Ik stond op het punt om deze config te gaan bestellen:
Met name van deze kast zijn we wel gecharmeerd, lekker klein, volgens mij kan alles erin en goed weg te stoppen naast de kast.
Mijn vraag is nu, voor de mensen met de glazen bol: Is deze config basis voor nu en over een paar jaar (2 of 3) achterhaald of is het misschien verstandiger om een paar tientjes meer uit te geven om iets robuuster de toekomst in te gaan? Ik weet dat een SSD een goeie boost zou kunnen geven dus die hou ik in het achterhoofd. Maar met name de processor/moederbord zit ik mee.
Stel dat ik een andere (zwaardere) processor zou willen, kan dat met dit moederbord ?
Qua geheugen: Ik koop nu een strip van 8 gb, dus 8 gb moet al kunnen.
Dank alvast voor de reacties.
Ik heb al wat topics geopend en Wil deze maar achter me laten en nu dit topic als laatste gaan gebruiken om me te laten helpen bij het samenstellen van de PC voor mijn vrouw:
- Photoshop/Indesign samen
- Internet/Office
- Bamboo tablet
- Minecraft/LOL (voor ander zoontje)
- Visual Studio en bijbehoren
Ik stond op het punt om deze config te gaan bestellen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-6600K Boxed | € 85,- | € 85,- |
| 1 | ASRock FM2A88M-HD+ | € 43,99 | € 43,99 |
| 1 | Toshiba DT01ACA050, 500GB | € 39,- | € 39,- |
| 1 | LC-Power LC-1410mi | € 31,90 | € 31,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS8G3D18ADS3CEU | € 68,90 | € 68,90 |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 12,78 | € 12,78 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 281,57 | |
Met name van deze kast zijn we wel gecharmeerd, lekker klein, volgens mij kan alles erin en goed weg te stoppen naast de kast.
Mijn vraag is nu, voor de mensen met de glazen bol: Is deze config basis voor nu en over een paar jaar (2 of 3) achterhaald of is het misschien verstandiger om een paar tientjes meer uit te geven om iets robuuster de toekomst in te gaan? Ik weet dat een SSD een goeie boost zou kunnen geven dus die hou ik in het achterhoofd. Maar met name de processor/moederbord zit ik mee.
Stel dat ik een andere (zwaardere) processor zou willen, kan dat met dit moederbord ?
Qua geheugen: Ik koop nu een strip van 8 gb, dus 8 gb moet al kunnen.
Dank alvast voor de reacties.